چهره های برجسته علمی و دانشگاهی سبزوار بزرگ

این فهرست توسط مخاطبان گرامی و نیز اعضای تحریریه اسرارنامه تکمیل می شود.و در هر زمان قابل ویرایش و افزودن موارد جدید و یا حتی در صورت ضرورت حذف برخی موارد قبلی است. هرگونه ویرایش در مطالب این فهرست با ارسال پیشنهادات و انتقادات مخاطبان گرامی به بخش نظرات اسرارنامه و سپس بررسی و اقدام تحریریه این مجله صورت می پذیرد.

شما مخاطب عزیز نیز از همین لحظه می توانید در تکمیل و ویرایش فهرست زیر که از چهره های برجسته علمی و دانشگاهی متعلق به ناحیه سبزوار بزرگ (سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ....)تهیه می شود ، یاری رسانید.

این فهرست به ترتیب حروف الفبا تنظیم می شود:

 

آ:

 


الف:

 امین زارعین، موسی الرضا: دکتر موسی الرضا امین زارعین . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این چهره علمی و فرهنگی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

امین، سید حسن: پروفسور سید حسن امین . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این چهره علمی و فرهنگی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

انداده، غلامرضا: مهندس غلامرضا انداده. معاون ٱموزشی جهاد دانشگاهی استان اصفهان (اطلاعات در حال جمع آوری و تکمیل است)


ب:

 

 


پ:

 


ت:

 


ث:

 


ج:

 

چ:

 


ح:
 
 
حدادنیا، جواد: (اطلاعات در حال گردآوری و تکمیل است)
 

خ:
 

د:

 دیواندری ،مهدی : دکتر مهدی دیواندری ، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این چهره علمی و فرهنگی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 


ذ:

 


ر:

 
 
 

ز:
 
 

ژ:
 
 

س:

 
سیادتی، سید احمد: سید  احمد سیادتی. پدر طب اطفال ایران. برای آشنایی بیشتر با این پزشک برجسته هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

ش:

 
 

ص:

 


ض:

 


ط:

 


ظ:

 


ع:

 

علوی مقدم، سید محمد : دکتر سید محمد علوی مقدم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این چهره هم اکنون روی اینجا کلیک کنید 

 


غ:

 


ف:

 
 

ق:
 
 
 

ک:

کرابی، میرزا احمد: دکتر میرزا احمد کرابی. برای آشنایی بیشتر با این شخصیت دانشگاهی و قرآنی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

گ:
 
 
 

ل:
 
 
 

م:
 
مصطفوی سبزواری، رضا: دکتر رضا مصطفوی سبزواری استاد دانشگاه، محقق و رایزن فرهنگی ایران و پاکستان. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این چهره برجسته دانشگاهی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

مولوی، علی اصغر: دکتر علی اصغر مولوی دانشمند فیزیک ایران و استاد تمام دانشگاه حکیم سبزواری. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این چهره برجسته دانشگاهی سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

ن:

 

 


و:

 

 


ه:
 
 
هنربخش، عباس: دکتر عباس هنربخش. برای آشنایی با این پزشک پیشکسوت رادیولوژی در ایران هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
 
هنر بخش، محمد حسن: دکتر محمد حسن هنربخش. برای آشنایی با این چهره دانشگاهی و موسس دانشگاه کار سبزوار هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

ی:

 


 

* * *

در پایان تحریریه اسرارنامه اعلام می کند ، این مطلب قابل ویرایش و قابل تکمیل است و مخاطبان گرامی می توانند در آینده با معرفی چهره های علمی و دانشگاهی دیگری در سطح شهرها و روستاهای منطقه سبزوار بزرگ یا دیگر نقاط کشور و جهان که اصالتی سبزواری دارند و ارائه توضیحات مستند در خصوص آنان ، به تکمیل شدن این لیست یاری رسانند.
با آرزوی موفقیت و بهروزی برای همه تلاش گران توسعه و آبادانی دیار سربداران .
 

شما نیز همین حالا ، با ارسال پیشنهادات خود به بخش نظرات اسرارنامه ، به تکمیل شدن این فهرست یاری رسانید.

 

نظرت را بنویس
comments

حسین جوان مهر

با سلام، بنده کتاب تحقیقی درباره شخصیتهای قرآنی و فرهنگی سبزوار با عنوان "قرآن پژوهان سبزوار" تدوین و سال 1394منتشر کرده ام که در زمینه معرفی چهره های قرآنی سبزوار از جمله مرحوم دکتر کرابی مفید است و شرح حال مورد تأیید آن مرحوم را در صحفات 141 تا 143 آورده ام. همچنین کتاب "افتخارآفرینان شامکان" بنده به معرفی شهدا و شرح حال شخصیتهای علمی و فرهنگی این منطقه اختصاص یافته و سال 1390 نشر یافته است که شخصیتهایی همچون خانواده دکتر رحیمی در آن آمده است. آخرین اثر منتشر نشده بنده در زمینه نام آوران دیار ششتمد است که امید است به زودی منتشر شود و منبع خوبی درباره این منطقه خواهد بود. با تشکر حسین جوانمهر

حسین جوان مهر

با سلام. کتابفروشی آقای جعفلری نسب (نشر ابن یمین) در خیابان بیهق دو کتاب قرآن پژوهان سبزوار و افتخار آفرینان شامکان را دارند. با تشکر جوانمهر

دكتر مهدي ديواندري

دکتر مهدی ديواندری (مدير گروه ريخته گری) رتبه علمی: دانشيار محل تحصيل: ‌انگلستان، دانشگاه بيرمنگام آخرين مدرک تحصيلی: دکترا - مهندسی مواد و متالورژی سال اخذ مدرک تحصيلی: 1380 هجری شمسی http://www.iust.ac.ir/find.php?item=29.11818.23366.fa از اساتيد با سابقه دانشگاه علم و صنعت ايران

امیر مسکنی

اول!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما