سخنان پوران شریعت رضوی در سبزوار: دکتر شریعتی اندیشمند بزرگی است که همگان به وجود چنین فردی از دیار سبزوار افتخار می کنند

همسر دکتر علی شریعتی که در آخرین روزهای آبان 93 برای افتتاح چند باب مدرسه خیرساز به شهرستان زادگاه همسرش سبزوار سفر کرده بود، اظهارات کوتاهی را مطرح کرد که در وبسایت پایگاه خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش سبزوار:

دکتر علی شریعتی در مورد تصاویری از مدارس شهرستان که به مهمانان حاضر در جلسه ارائه شد گفت: کشور بر روی ثروت اما فضای فیزیکی مدارس سبزوار بسیار نامساعد است.

همسر دکتر شریعتی در این مراسم  گفت: وجود چنین مدارسی در  شهر بزرگی چون سبزوار که  بر روی ثروت خوابیده جای بسی تاسف است در این فضاها دانش آموزانی تحصیل می کنند که در آینده به بالاترین مدارج علمی در بهترین دانشگاه های ایران و جهان خواهند رسید.

خانم رضوی مشارکت خیرین در ساخت مدارس تخریبی و نیمه کاره را مایه دلگرمی بیان کرد و افزود: این جای تاسف است که ثروت ما در حال از دست رفتن است بدون اینکه در جایی به مصرف برسد.

وی ضمن تقدیر از جامعه یاوری که تمامی این مدارس را به نام دکتر علی شریعتی نامگذاری کردند اظهار کرد: دکتر شریعتی تنها اندیشمند بزرگ جامعه ایران نبود بلکه همه جهان به وجود چنین فردی از دیار سبزوار افتخار می کنند وی دارای 36 اثر نافذ است که امروز به زبان های مختلف این آثار چاپ و و در دسترس همه مردم در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

خواهر دو شهید قبل از انقلاب ادامه داد: دکتر شریعتی یک معلم بود اما 12 اردیبهشت ماه (روز معلم) هیچ کس اسمی از دکتر شریعتی نمی آورد کشورهای خارجی به مفاخر ایران غبطه می خورند اما کشور قدر بزرگان خود را نمی داند.

همسر دکتر شریعتی از مردم دیار بیهق که هر ساله بزرگداشت دکتر شریعتی را در مزینان با افتخار برگزار می کنند تشکر کرد و گفت: متاسفانه زادگاه این اندیشمند هیچگونه امکاناتی برای پذیرایی از کسانی که می خواهند با محل تولد این استاد آشنا شوند ندارد زادگاه دکتر شریعتی باید در شان خودش باشد.

منبع: پایگاه خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

با حضور همسر دکتر شریعتی در سبزوار 10 واحد آموزشی افتتاح شد

نظرت را بنویس
comments

فتح الهی

امیدوارم مسئولین از این فرصت بدست آمده بهترین استفاده را داشته باشند و برای انتقال جنازه دکتر شریعتی با خانم ایشان در میان بگذارند مزینان بهترین محل و زادگاه ایشان گزینه ایست که می توان بر روی آن مانور داد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما