موفقیتی برای نویسنده افتخاری اسرارنامه

محمدابراهیم اکبری رتبه اول داستان نویسی نمایشگاه نماز منطقه 9 کشور را کسب کرد

آقای محمد ابراهیم اکبری که از جانبازان اهل قلم دیار سربداران و از نویسندگان افتخاری مجله اسرارنامه است ، اخیرا موفق به کسب مقام برتر داستان نویسی در نمایشگاه نماز منطقه 9 کشوراز طرف دانشگاه آزاد سبزوار شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، به جز محمدابراهیم اکبری 9 نفر دیگر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد سبزوار نیز در این نمایشگاه موفق به کسب مقام های برتر شده اند.

وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار این خبر را به شرح زیر منتشر کرده است:



توسط دانشجویان و كاركنان واحد سبزوار صورت گرفت:

كسب ده مقام هنری‌ در نمایشگاه نماز منطقه‌ی 9

رئيس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از كسب 10 مقام هنری و فرهنگی توسط دانشجویان و كاركنان این دانشگاه در دهمین نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری منطقه‌ی 9 خبر داد.

   حجّت‌الاسلام حسین براتی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه‌ی این نمایشگاه در نیشابور گفت: بیش از 550 اثر در رشته‌های معرق، مشبك، وبلاگ‌نویسی، داستان، خوشنویسی، نقاشی، خوشنویسی، عكاسی، فیلم كوتاه، نشریات، شعر، مقاله‌نویسی، نقاشی رنگ‌روغن، مینیاتور، طراحی، سیاه‌قلم و مدادرنگی به دبیرخانه‌ی مسابقات ارسال شده بود كه در پایان، از 95 رتبه‌ی اول تا سوم، تقدیر شد.

   وی افزود: در رشته‌های عكاسی، داستان و نقاشی آبرنگ، به‌ترتیب هادی دهقان‌پور، محمّدابراهیم اكبری و سیده سارا موسوی موفق به كسب مقام اوّل، در رشته‌های خط شكسته، نقاشی مدادرنگی و فیلم كوتاه، به‌ترتیب وحید اسدی، مریم داورزنی و محمّدحسن شمس‌آبادی موفق به كسب مقام دوم و در رشته‌های تذهیب، خط نسخ، خط شكسته و خط ثلث، به‌ترتیب فاطمه قربان، ابوالفضل عین‌آبادی، فاطمه حسینی‌شاد و كلثوم سعیدیان به‌ترتیب موفق به كسب مقام سوم دهمین نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری منطقه‌ی 9 شدند. /ه.د

منبع: وبسایت دانشگاه آزاد سبزوار

 

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه تعدادی از مطالبی که به قلم محمدابراهیم اکبری در اسرارنامه منتشر شده است به آدرس های درج شده در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

خوشبختانه به توافق نرسیدیم

دولت دینی / دین دولتی (دولت رشته تسبیح را به مردم برگرداند)

چه کسانی با کت و شلوار اتو کشیده می خوابند؟

کلمات ترکش دار یک رزمنده هنرمند به مناسبت سوم خرداد

نظرت را بنویس
comments

جعفری

کسب این مقام را به ایشان وسایت اسرارنامه تبریک عرض می کنیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما