نماینده نیشابور : مشکلات اقتصادی امروز ناشی از بی تدبیری دولت است


گرانی ،میراث احمدی نژاد برای دولت آینده


عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر این که مشکلات اقتصادی امروز ناشی از بی تدبیری و عدم نظارت دولت است، افزود: تورم، گرانی های بی حساب و کتاب و بیکاری از جمله چالش های پیش روی دولت بعدی است که باید برای آن تدبیر کند.

حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: امیدواریم دولت بعدی با به کارگیری نیرو های متخصص و توانمند اوضاع اقتصادی کشور را به سمت بهبودی سوق دهد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر این که خلق حماسه ملی با وحدت و همدلی مجلس و دولت شکل می گیرد، گفت: تورم، گرانی های بی حساب و کتاب و بیکاری از جمله چالش های پیش روی دولت بعدی است  که باید برای آن تدبیر کند.

وی وابستگی به نفت را از دیگر معضلات اقتصادی کشور دانست و افزود: راه رهایی از نفت و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی تقویت و حمایت از صنعت و تولید و کشاورزی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مهار تورم و گرانی ، حمایت از تورم و رفع مشکل بیکاری از شعارهای دولت نهم و دهم بود اما متاسفانه دولت به جای پرداختن به آن به مسایل دیگر پرداخت و بی تدبیری کرد.

سبحانی نیا  در ارزیابی عملکرد اقتصادی دولتهای گذشته و دولت کنونی گفت: در اجرای برنامه‌های پنج ساله اول عملکرد خوبی داشتیم که این علتش آزاد شدن کشور از جنگ و استقراض منابع خارجی بود، اما آثار تورمی آن در آینده مشخص شد، یا مثلا آثار مفید مسکن مهر در دولت‌های آینده خودش را نشان می‌دهد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی سطح فقر بالاتر آمده است، افزود: مسأله‌ای که هست این است که کسانی که دارا بودند به شدت داراتر شده‌اند و این یعنی نابرابری.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ریشه به هم ریختگی ارزشهای جامعه را درنابرابری ها دانست و گفت: فقر مشکل ما نیست، نابرابری مشکل ما است و این نابرابری نارضایتی تولید ایجاد می‌کند.
(منبع:خانه ملت)


کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نماینده نیشابور : اگر امسال تحریم نبود میشد کارهای زیادی کرد
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما