دکتر طالبی از مشکلاتی که زمین خواران برای شهرداری سبزوار ایجاد می کنند، سخن گفت

شهردار سبزوار گفت: زمين خواران اراضي دولتي را به مردم بي بضاعت مي فروشند. محمد علي طالبي در گفت وگو با خبرنگار ما با بيان اين که زمين خواران اراضي متعلق به دولت را به قشرهاي کم درآمد در شهرستان با قيمت هاي بسيار پايين مي فروشند اظهار داشت: متاسفانه سيل عظيمي از اين خريداران که سند قانوني مالکيت نيز ندارند، در پي خريد زمين و پولي که به زمين خوار پرداخت کرده اند در برابر شهرداري قرار مي گيرند.

وي با بيان اين که اين افراد انتظار ساخت و ساز در اراضي فروخته شده به آن ها را دارند تصريح کرد: متاسفانه قانون اجازه پاسخ گويي به اين افراد را نمي دهد و بايد مالک زمين به شهرداري مراجعه کند که مالک هم به دليل اين که بايد حق و حقوق شهرداري را بپردازد اين کار را انجام نمي دهد.

وي افزود: براساس قانون براي تفکيک زمين بايد مالک به شهرداري مراجعه و اسناد مالکيت را ارائه کند تا شهرداري با طي کردن امور و اعمال مقررات براي پاسخ گويي و تفکيک زمين و صدور پروانه اقدام کند.

منبع: روزنامه خراسان

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبزوار دارای شهرداری بافت تاریخی شد

نظرت را بنویس
comments

تابش

جناب آقای طالبی زمین خواری یعنی خریدن به زور اراضی و املاک مردم در پروژه امیریه سبزوار زمین خواری یعنی خریدن زمین مسکونی با قیمت مفت و فروختنش با قیمت گزاف تجاری زمین خواری یعنی زمین مردم رو غصب کردن حالا می فهمم چرا مقام معظم رهبری از دولت اصلاحات خیلی دل خوشی ندارن که البته ایشون حق هم دارن جناب طالبی یه خورده به فکر مردم و یه خورده هم به فکر آخرتتون باشید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما