نخستین مطلب وبسایت دکتر محسنی در سال 91 : همچنان ، با ما همراه باشید...

وبسایت دکتر محمدرضا محسنی ثانی نماینده اول مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 15 فروردین ماه جاری ، اولین مطلب منتشره خود را به دعوت از همشهریان سبزواری برای ادامه ارتباطشان با این پایگاه اینترنتی ، اختصاص داد.
روابط عمومی وبسایت محسنی ثانی در این مطلب ضمن تبریک سال نو اعلام کرده است ، در سال جدید نیز ، چون گذشته فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی از اخبار و رویدادهای نماینده مردم درمجلس ادامه خواهد داد.
نقطه عطف این مطلب اشاره وبسایت دکتر محسنی ثانی به اهمیت حرفه خبرنگاری و قدردانی از زحمات دست اندرکاران رسانه های محلی سبزوار است.
دراین مطلب ، مجله اینترنتی اسرارنامه نیز در کنار پایگاه های خبری معتبر نظیر سبزوار پیام ، سبزوار نیوز و ... مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.
برای خواندن متن کامل این مطلب در وبسایت نماینده مردم روی پیوند زیر کلیک کنید :
همچنان ، همراه ما باشید...
نظر به اینکه امروزه اهمیت وجود رسانه ها و فعالیت های رسانه ای در  اکثر جوامع موضوع شناخته شده ایست و هرچه یک جامعه از میزان توسعه یافتگی  بیشتری برخوردار باشد ، فعالیت های رسانه ای حرفه ای تری برخوردار است ، در  شهر سبزوار که یکی  از مراکز فرهنگی و دانشگاهی شرق کشور  محسوب می شود ، از سالها قبل فعالیت های رسانه ای به ویژه در زمینه وبسایت های خبری و تحلیلی رونق خاصی گرفته است .  و امروزه بسیاری از ادارات و مدیران ارشد شهرستان از پایگاه های اطلاع رسانی شخصی برخوردارند.  
یکی از اولین مدیران شهری سبزوار که از سالها قبل به فعالیت رسانه ای به وِیژه در عرصه مجازی اینترنت روی خوش نشان داده است ، جلال تعصبی عضو شورای شهر سبزوار است که قبلاً در بخش کاغذ کاهی این موضوع را در مقاله مفصلی مورد بررسی قرار داده ایم. واینک  علاقه مندان می توانند برای مطالعه آن مطلب  به بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای این خبرمراجعه کنند.
خوشبختانه نمایندگان متحد سبزوار در مجلس هشتم شورای اسلامی از ابتدای پذیرش این مسئولیت توجه خوبی به بحث اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای داشته و ارتباطات تنگاتنگی با اصحاب رسانه در دیار پرافتخار سربداران برقرار نموده اند.
امید می رود که دراین  دوره نیز محمد رضا محسنی ثانی مانند گذشته و حتی بیشتر از آن امر اطلاع رسانی  به مردم را مورد توجه قرار دهد و همچنین دیگر نماینده شهرمان آقای سبحانی به بحث فعالیت رسانه ای توجه ویژه ای داشته باشد.
البته سبحانی هم به نوبه خود در زمان قبل و بعد از انتخابات تا کنونه به شکل های مختلف نشان داده است ، که نسبت به اهمیت این موضوع مطلع است.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
جلال تعصبی به روزترین مدیر شهری سبزوار
 


نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما