پس از کسب قهرمانی کشتی آزاد ایران برای سومین سال متوالی

سبزوار به قطب کشتی ایران تبدیل شده است

در روزهای اخیر بازهم نام دارالمومنین سبزوار با خبر کسب یک قهرمانی ورزشی دیگر در رسانه های کشور انعکاس یافت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این بار و تنها چند روز پس از ایستادن سبزواری ها بر بام والیبال نشسته آسیا در چین ، تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار نیز ، موفق شد برای سومین سال پیاپی بر بام کشتی آزاد ایران بایستد و پرچم ورزش خراسان را بالا ببرد ، تا پس از ثبت صفت مهد هندبال ایران برای این شهر ، به جرأت بتوان سبزوار را قطب کشتی ایران دانست. جایگاهی که پیش از این مازندران و اصفهان نیز بر سر تصاحب آن تلاش کرده اند. (منبع1) ، (منبع2) اما بدون تردید لقب قطب کشتی ایران ، زیبنده هر شهری است که بتواند سه سال پیاپی قهرمانی کشتی ایران را از آن خود کند.

هر چند در این بین نمی توان جایگاه استان هایی نظیر مازندران را در این ورزش نادیده گرفت. اما شهرستان سبزوار هم به لطف حمایت های موثر موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به مدیریت سیدابوالفضل میرعلی فرزند شایسته دیار سربداران در سال های اخیر چنان جایگاه محکمی برای خود در کشتی ایران کسب کرده است که نام این شهر توانسته به  عنوان رقیب و همبازی قدرتمندی برای  استان ها و شهرهای مطرحی نظیر اصفهان و مازندران باشد.

مخاطبان گرامی می توانند ، مشروح خبر قهرمانی تیم ثامن الحجج سبزوار برای سومین سال پیاپی در رقابت های کشتی آزاد ایران را در وبسایت های زیر مطالعه نمایند:

همشهری آنلاین : ثامن الحجج سبزوار قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد ایران شد

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) : ثامن الحجج سبزوار قهرمان لیگ برتر کشتی ایران شد

وبسایت خبری تحلیلی تابناک : سومین قهرمانی سبزواری ها در لیگ برتر کشتی

خبرگزاری مهر : ثامن الحجج سبزوار برای سومین بار قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد

گزارش تصویری فدراسیون کشتی ایران از قهرمانی سبزواری ها در لیگ کشتی آزاد

مجله اینترنتی اسرارنامه در ادامه این موفقیت را به همه مردم شریف خراسان به ویژه ورزش دوستان و ورزشکاران سبزواری و به خصوص موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار که با حمایت های موثر مالی خود زمینه ساز کسب این افتخارات شدند ، تبریک می گوید.

گفتنی است مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون گزارشی تصویری از قهرمانی تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار در بخش عکس نامه همین وبسایت منتشر کرده که شما گرامیان می توانید برای مشاهده به پیوند زیر مراجعه نمایید:

گزارش تصویری

مجله اینترنتی اسرارنامه به زودی یادداشتی تحلیلی در ارتباط با نقش و جایگاه ورزشی سبزوار در ایران و ظرفیت هایی که از این مسیر برای دیار سربداران ایجاد شده است ، در بخش کاغذکاهی همین وبسایت منتشر خواهد کرد. علاقه مندان می توانند برای مشاهده این مطلب تا ساعاتی دیگر به بخش کاغذ کاهی مراجعه کنند.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مترداف شدن نام سبزوار با ایران پس از قهرمانی در مسابقات والیبال نشسته آسیا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما