مترداف شدن نام سبزوار با ایران پس از قهرمانی ثامن الحجج در مسابقات والیبال نشسته آسیا

ورزشکاران تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار ، در روزهای اخیر موفق شدند مقام قهرمانی آسیا را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند تا بار دیگر جایگاه برجسته سبزوارشهر دیرینه های پایدار را به عنوان یکی از قطب های مسلم ورزش ایران زمین تثبیت نمایند و بر شهرت نیکوی این شهر در سطح ملی و فراملی بیافزایند.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، خبر قهرمانی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار در حالی در رسانه های ملی ایران و بعضی دیگر از رسانه های آسیایی مطرح شد که خبرنگاران و کارشناسان ورزشی و علاقه مندان به این عرصه عمدتاً نام پرافتخار سبزوار را مساوی ایران ذکر می کردند و این بی شک نشان دهنده بخشی از عظمت مردم دیار سربداران است که به عنوان گل سرسبد شهرهای خراسان ، همواره درخششی با شکوه در عرصه های مختلف ملی و بین المللی به ویژه در زمینه های علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی داشته اند.
به طور نمونه رسانه های خبری کشور در روزهای اخیر هنگام ارائه گزارش از حضور ثامن الحجج سبزوار در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا تیترهایی را برای مطالب خود برگزیدند که نشان دهنده مترداف شدن نام نیکوی سبزوار با نام بلند کشور باستانی ایران بود :

 


در رسانه های ملی :


واحد مرکزی خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران:
1-    والیبال نشسته ثامن الحجج ایران قهرمان و جهانی شد

2-        والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار قهرمان و جهانی شد


خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از پکن پایتخت چین:
تیم والیبال نشسته ایران با قهرمانی در آسیا سهمیه جهانی گرفت


خبرگزاری فارس:
بلیط رقابت های جهانی در جیب سبزواری ها


وبسایت خانه ورزش:
بلیط رقابت های جهانی در جیب سبزواری ها

وبسایت صراط نیوز:
گام اول نماینده ایران در والیبال نشسته قهرمانی آسیا


خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
ثامن الحجج (ع) سبزوار ، قهرمان آسیا شد



شبکه ایران :
نماینده والیبال نشسته ایران سهمیه جهانی گرفت



خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
ثامن الحجج سبزوار قهرمان والیبال نشسته باشگاه های آسیا شد


وبسایت جوان ایرانی :
ثامن الحجج سبزوار بر بام آسیا ایستاد



انعکاس قهرمانی سبزواری ها در رسانه های متعلق به دیگر استان های کشور:


سایت خبری والیبال مازندران:
ثامن الحجج سبزوار قهرمان والیبال نشسته آسیا شد


خبرگزاری ایرنا در استان گیلان
تیم والیبال نشسته ایران با قهرمانی در آسیا سهمیه جهانی گرفت


لازم به ذکر است ، اکثر موفقیت های ورزشی سبزوار در چند سال اخیر مدیون حمایت های ارزشمند مالی از سوی موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج به مدیریت عاملی سیدابوالفضل میرعلی فرزند شایسته دیار سربداران بوده است که جای تقدیر و سپاس فراوان از جانب همه سبزواری ها نسبت به این سرمایه گذار موفق سبزواری دارد.
به پشتوانه همین موفقیت ها ، سبزوار هم اکنون در کنار کلان شهر مشهد ، در گستره وسیع شمال شرق کشور یعنی در محدوده استان های سه گانه خراسان تنها شهری است که از اعتبار و جایگاه شناخته شده ای در ورزش ایران برخوردار است.
حتی بی راه نیست اگر مدعی شویم به نسبت وسعت و جمعیت ، نقش و جایگاه ورزشی سبزوار در این منطقه از کشور حتی از شهر مشهد هم جلوتر است ، زیرا مشهد برخلاف سبزوار از اعتبارات و توجهات خاص به عنوان بزرگترین کلان شهر مذهبی کشور برخوردار می شود که خود زمینه رشد و توسعه انواع فعالیت های اجتماعی از جمله فعالیت های ورزشی را در این شهر نسبت به سایر شهرهای خراسان آسانتر می کند.
با این حال سبزوار به همت اراده مردم این شهر سالهای سال است که موفق شده ، جایگاه بی رقیبی را برای خود  در میان شهرهای خراسان به دست آورده و تثبیت کند تا یکی از مهمترین نیازهای جمعیت جوان این شهر را پاسخ دهد و با موفقیت های پی در پی ورزشی به ایجاد روحیه اعتماد به نفس جمعی و غرور محلی و ملی منجر شود.
مجله اینترنتی اسرارنامه در پایان این موفقیت را هم به موسسه مالی اعتباری و باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) و هم به تمام مردم شریف خراسان به ویژه شهرستان های حوزه سبزوار بزرگ (سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ) تبریک عرض می کند.

گزارش تصویری

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

موفقیت های ورزشی سبزوار شانس نیست ، شکوفایی استعدادهای طبیعی است

 

نظرت را بنویس
comments

من کاری ندارم حسودا چی میگن اقای میرعلی واقعا در این چندسال پرچم سبزوارو را بالا نگه داشته دمش گرم سبزوار الان داره با اصفهان و مشهد و مازندران مقایسه میشه در ورزش کشور یعنی راه صدساله رو یک شبه طی کرده الان از هرجوانی در کشور بپرسید استان خراسانو با سبزوار و مشهدو میشناسن اونم به خاطر همین موفقیت های ورزشی سبزواره

یا علی

سلام عزیز دل برادر خوبین طیارید شما عدل میگی آشنا جان، آخه ..... تو چشم خطه پر رنگ سوزواری> جانم براتا باگایه که ای آقای میرعلی دمش گرم خوب وسر نوسه و کار مکنه یک خسته نباشید از قاطبه ما اهالی بیهق طلبکارست اما وقته خیلی سرکیف مروم که اینا جوونای قبراق سوزواری بشند حال عدل باگا چن نفرشا از دیار خادمایند اگر نیستند باگا میرعلی جان یکم سایه قلم ر سرکج کو، بیچه های سبریز و نقابشک و ته ح یط و قنبرسیاه و جعفرآباد و... خیلی قچاقند ها . ها باور کو قچاقند ه دو کو زی د باش و قدت گردوم

عجب صبری خدا دارد؟

واقعا که ا سم میرعلی رو با یاعلی همراه می کنن بعضی ها!دیگه از کی تا حالا سرمایه داران و پول پرستان برابر با حضرت علی شدن؟

بیهق

یاعلی میر علی

مفتح

دست مریزاد شیر علی نام سبزوار توسط حمایتهای بیدریغ تو از سطح استانی بالاتر رفت همین که میکن خواستن توانستنه اگر دولت به سبزوار توجه نمی کنه اما سبزواریها خودشان دست به دست هم می دهند و در تمام زمینه ها به توسعه همه جانبه دیارشان همت می کنند ( یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت ) این شعار دانشجویان و فارغ التحصیلان سبزواری مقیم مشهد بوده و هست . کانون فرهنگی اسرار

مهدی

به گزارش تسنیم، حسن خسروجردی در نخستین جشنواره قهرمانان صنعت نفت اظهار داشت: اکنون در بازار جهانی نفت حدود 4 میلیون بشکه نفت تولیدی نسبت به تقاضای موجود بیشتر است. وی افزود: آمریکا رفته رفته از جمع متقاضیان و واردکنندگان نفت خارج می شود و با خروج این کشور، تولید نفت 10 تا 12 میلیون بشکه بیشتر از تقاضای موجود خواهد بود. این نماینده بخش خصوصی در صنعت نفت با طرح این سوال که آیا با توجه به این مسئله باز هم باید روی فروش نفت تمرکز کنیم، گفت: فکر می کنید کشورهای غربی همپیمانانشان در منطقه را می گذارند و به ما می چسبند، قطعا اینطور نخواهد بود. وی که در صحبت هایش به پیشرفت مذاکرات ژنو و لغو تحریم ها اشاره داشت، ادامه داد: من معتقدم چیزی که 10 سال طول کشیده تا به آن برسند ظرف 5 یا 6 ماه کنار نمی گذارند و حتی اگر غرب رویه اش را در مورد ایران عوض کرده و تحریم ها برطرف شود آیا بازار محصولاتی چون پتروشیمی ایران چون گذشته است؟ خسروجردی راهکار عملی را ساختن تمامی نیازها از A تا Z و افزایش سطح استانداردها دانست و گفت: بخش خصوصی ایران باید با تشکیل کنسرسیوم های مختلف سراغ این حرکت برود که اگر نرود همه باخته ایم. وی افزود: وقتی در سال 2050، 60 درصد انرژی جهان از خورشید تأمین می شود نمی توانیم روی فروش نفت خام برای آینده حساب کنیم بلکه باید از امروز به جای خام فروشی به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر حرکت کنیم. رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار وظیفه دولت است، اذعان داشت: بخش خصوصی باید به میدان بیاید چرا که وقتی بخش خصوصی جلو بیفتد دولت به دنبالش می دود. وی خاطرنشان کرد: باید با تشکیل کنسرسیوم هایی، قدرت های کوچک را پیش هم بگذاریم که ما هم اطلاعاتش را داریم و هم بازارها را به خوبی می شناسیم.

سبزوار = ایران

احسنت بر سبزوار و سبزواری های عزیز که همیشه در همه عرصه ها درخشیده اند و افتخار اورده اند درود فراوان هم به شما اسرارنامه گل که همیشه نگاه نکته سنجی دارید به امور شهر این بارهم این مطلبتان هم اهمیت و عظمت سبزوار را یادآوری کرد هم بهترین جوابی بود که میشد به بعضی شهرهای مدعی در استان داد که خیلی در توهم خودبزرگ بینی غرق شده اند پیام محوری این یادداشت از نظر من می تواند این یک جمله باشد: کجایند آن ابرشهرهای پوشالین؟!

سبزوار دوست

دوروود وهزران تبریک وشادباش به باشگاه ثامن سبزوار وهمه سبزواریها وورزش دوستان سبزوار بزرگ ...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما