گزارشی از روند اولین جلسه علنی انتخاب شهردار سبزوار در شورای چهارم با حضور دکتر طالبی

چهارمین دوره شورای اسلامی سبزوار شهر دیرینه های پایدار در اقدامی قابل قبول ، جلسات بررسی برنامه نامزدهای تصدی شهرداری سبزوار را به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه این شهر ، برگزار کرد.

در اولین جلسه ، دکتر طالبی به ارائه برنامه های خود پرداخت.

وی برای معرفی کامل خود و برنامه هایش CD هایی را به همه اعضای شورا و خبرنگاران ارائه داد که بخشی از اطلاعات مندرج در  این لوح های فشرده این نامزد پنجاه و سه ساله تصدی شهرداری سبزوار را به شرح زیر معرفی می کنند :

محمدعلی طالبی متولد 1339 شهر سبزوار ، دارای مدرک تحصیلی دکترا  و عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با درجه استادیاری ، آشنا با دو زبان خارجی (عربی و انگلیسی) ، تألیف و ترجمه حدود 13 عنوان کتاب.  

بعضی سوابق اجرایی :

  1. معاون امور اجتمعی سازمان بهزیستی کشور
  2. رئیس ستاد اشتغال معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور
  3. معاون مطالعات و تحقیقات سازمانی ملی جوانان
  4. سرپرست معاونت هماهنگی و اجرایی سازمان ملی جوانان
  5. سرپرست بهزیستی استان تهران
  6. فرماندار شهرستان های طبس و تربت حیدریه
  7. شهردار سبزوار
  8. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان قاین
  9. سرپرست و از بنیانگذاران دانشگاه حکیم سبزواری
  10. و ....

برای مطالعه فایل کامل متنی معرفی دکتر طالبی روی اینجا کلیک کنید.

 

برای مطالعه فایل کامل متنی برنامه ها و اهداف دکتر طالبی در سمت شهرداری سبزوار ، روی اینجا کلیک کنید.

 

یکی از مخاطبان عزیز اسرارنامه که در اولین جلسه بررسی برنامه های نامزدهای شهرداری سبزوار در شورای چهارم ، حضور داشته است ، شماری از حاشیه های جلسه ارائه برنامه های دکتر طالبی را برای مجله اینترنتی اسرارنامه به شرح زیر گزارش داده :

  1. دکتر طالبی طبق قرار قبلی رأس ساعت 9 صبح برای ارائه برنامه هایش در محل شورا حاضر شد . اما از سیزده عضو شورا فقط دو نفر آقایان مهدی مقصودی و اسدالله نورنهنگ در محل حضور داشتند که آنها نیز در حال تناول صبحانه بودند. و سایر اعضای شورا با تأخیر در محل حاضر شدند.
  2. آقای حسن نعمت شاهی ، یکی از اعضای شورا دراین جلسه حاضر نشد که حسینی زاده رئیس شورا ، دلیل غیبت ایشان را انجام پاره ای از معاینات پزشکی در تهران طبق برنامه قبلی عنوان کرد.
  3. حضور تعداد قابل توجهی از خبرنگاران رسانه های مختلف شهرستان در این جلسه ، نشان دهنده ، اهمیت بالای آن برای اصحاب رسانه و عموم مردم بود. که اینکه بعد از سه ماه که شهر دیرینه های پایدار بدون شهردار باقی مانده است ، اهمیت چنین جلسه ای چندبرابر افزایش یافته است.
  4. آقای ارغیانی یکی از اعضای محترم شورای شهر ، در بخش پرسش و پاسخ از دکتر طالبی ، اظهار داشت ، تعداد سوالات اعضا آنقدر زیاد و طولانی است که ممکن است خود اعضا هم فراموش کنند ، چه سوالی پرسیده اند.
  5. اولین جلسه معرفی برنامه های نامزدهای تصدی شورای شهر سبزوار ، در کمال آرامش برگزار شد و در نهایت دکتر طالبی با بدرقه اعضای شورا ، جلسه را ترک کرد.
  6. از اظهارات مهم دکتر طالبی در جلسه دفاع از برنامه های خود ، این بود که قول داد در صورتی که به عنوان شهردار سبزوار انتخاب شود ، ارتباطی تنگاتنگ با اصحاب رسانه داشته باشد و به اصطلاح فعالیت های خود را در اتاق شیشه ای انجام دهد تا تمام ابعاد آن برای مردم و اصحاب رسانه قابل بررسی و پیگیری باشد.

 

در پایان گفتنی است ، مجله اینترنتی اسرارنامه این آمادگی را دارد که در صورت تمایل هواداران محترم سایر نامزدهای تصدی سمت شهرداری سبزوار ، به معرفی و انتشار برنامه های سایر گزینه ها بپردازد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

 اعضای شورای شهر سبزوار ، محبوب مردم یا مدیون مردم؟

نظرت را بنویس
comments

انگار از دید اسرارنامه فقط طالبی نامزد شهرداریه!!!در اخر مطلب هم نوشته: در پایان گفتنی است ، مجله اینترنتی اسرارنامه این آمادگی را دارد که در صورت تمایل هواداران محترم سایر نامزدهای تصدی سمت شهرداری سبزوار ، به معرفی و انتشار برنامه های سایر گزینه ها بپردازد. خب برنامه ی بقیه کاندیداها هم که روی بقیه سایتها هست اگه غرضی ندارین اونها رو هم منشتر کنید و به بقیه نامزدها هم بپردازین

نام شما

رسانه ي غير دولتي!!!

همکار

کاش اسم منبعی رو که برنامه رو از اونجا دانلود کردید می نوشتید

محمد رضا

قدر این مرد بزرگ و حضورش در سبزوار رو بدونیم.کسی که اس ام اسی با وزیرای فعلی روحانی ارتباط داره و خیلی راحت حتی اونا بهش زنگ میزنند یا اون تماس میگیره قابل مقایسه با یک مدیر محلی و نهایتا استانی نیست.

mojtaba

اولین سایتی هستین که این فایل ها روگذاشته.ممنونnخبرگزاری های دیگه فقط حاشیه ....فکر کنم شما اصول خبرنگاری رو بیشتر از اونا بلدین.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما