به دنبال یک اقدام غیرقانونی از سوی نهاد مجری قانون:

آیا امشب سبزوار بوی زباله می گیرد؟ / نیروی انتظامی خودروهای حمل پسماند شهرداری را توقیف کرد

یک منبع آگاه از اقدام عجیب نیروی انتظامی سبزوار در توقیف وسایل سنگین شهرداری از جمله خودروهای آسفالت و حمل پسماند خبر داد.

به گزارش جله اینترنتی اسرارنامه این مسئول که نخواست نام وی درمتن خبر درج شود درگفتگوی تلفنی به خبرنگار اسرارنامه گفت: در روزهایی که بین شهرداری و شورا اختلافاتی وجود داشت و بحث استیضاح دکتر طالبی مطرح بود، راهنمایی و رانندگی بدون هماهنگی و طی مراحل قانونی 6 پرتابل را در بعضی نقاط شهر نصب کرده و بدون اجازه شهرداری ، آرم شهرداری را نیز حتی پایین این پرتابل ها درج کرده است.

وی افزود: کارگران شهرداری امروز اقدام به برچیدن این پرتابل های غیرقانونی کرده بودند اما راهنمایی و رانندگی نیز متاسفانه در اقدامی تلافی جویانه اقدام به توقیف خودروهای سنگین شهرداری کرده است.

این منبع آگاه افزود: نیروی انتظامی، نهادی است که باید مراقب اجرای صحیح قوانین باشد و از نقض قوانین جلوگیری کند، اما اینبار خود به صورت آشکاری قانون را نقض کرده و علاوه بر اینکه چند پرتابل را بدون طی مراحل قانونی و هماهنگی لازم در سطح شهر نصب نموده، از آرم شهرداری نیز بدون اجازه قانونی در این پرتابل ها استفاده کرده است.

وی گفت: وضعیت توقیف خودروهای حمل پسماند سبزوار به گونه ای است که حتی ممکن است امشب شهرداری در امر جمع آوری زباله های سطح شهر به مشکل بربخورد و مجبور شود پسماند ها در یکی از خیابان ها دپو کند!

این منبع آگاه سپس گفت: امروز همچنین راهنمایی و رانندگی اقدام به جریمه بین 140 تا 240 هزارتومانی همه خودروهای سنگین مربوط به شهرداری در سطح شهر کرده است به طوری که رانندگان این خودروها دیگر نگران تردد در سطح شهر هستند و از فرمانداری برای حل این مشکل کمک خواسته اند.

وی در پایان تأکید کرد: شهرداری و شورای شهر همواره همکاری های لازم را با نیروی انتظامی داشته است به طوری که در  ایام نوروز گذشته 20 پرتابل را به صورت رایگان برای نصب تابلوهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در اختیار نیروی انتظامی قرار داد و حتی هزینه چاپ و نصب این تابلوها را نیز شهرداری پرداخت کرد، اما اینکه نیروی انتظامی بیاید و بدون اجازه پرتابل هایی در سطح شهر نصب کند و آرم شهرداری راهم در آن قرار دهد، کاری کاملا غیرقانونی است.

وی توضیح داد: بر اساس تبصره 6 ماده 92 و بنده 27 ماده 55 هر گونه نصب تابلو در سطح شهرها باید با اجازه شورای شهر باشد.

*     *     *

پس از این خبر جای نگرانی به وجود می آید که آیا امشب خیابان های سبزوار بوی زباله خواهد گرفت؟

گفتنی است خبر این اتفاق دقایقی قبل در بعضی کانال های تلگرامی متعلق به سبزواری ها نیز درج شده است و از جمله کانال تلگرامی عصرسبزوار به انتشار آن پرداخته است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

 

 

نظرت را بنویس
comments

قلعه نوی

سلام تا وقتیکه همین متین ریس باشه وضع ما بهتر نمیشه،لطفا سری به این خیابان راهنمایی بزنید وضعیت ترافیک و پارک ممنوع ها را می بینید،

حسینی

ای بابا مگر در راهنمای و رانندگی هیچ دستگاه نظارتی وجود نداره که جلو شان را بگیره اگر اینجوری باشه خیلی بد است که از قدرتشان سو استفاده کنند

شهرکه جنگ باشه قورباغه هم هفتیر کش میشه ازاین به پس... سبزوار شهر بی کلانتر😊
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما