نگرانی یک پدر روستایی از جانب خواستگار دخترش / وقتی که مدیر کل می شود مدیر غُر / رد پای اعتیاد به قدرت حتی در ازدواج جوانان!

محمد ابراهیم اکبری نویسنده و هنرمند طنزپرداز سبزواری که اخیرا در کانال تلگرامی خود با نام «تلخندهای محمد ابراهیم اکبری» مجموعه ای از کلیپ های طنز صوتی را تهیه و منتشر می کند که عمدتاً حاوی انتقادات اجتماعی هستند، در یکی از جدیدترین آثار تولیدی خود اعتیاد به قدرت در  میان برخی مدیران و رئسای اداری و سیاسی را دستمایه طنز قرار داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این هنرمند سبزواری این بار نکته انتقادی خود را با بهره گیری از گفتگوی نمکین بین یک پدر و دختر روستایی سبزوار که درباره خواستگار این دختر مشورت می کنند، روایت کرده است.

گفتگویی  که در آن پدر علی رغم لهجه ساده روستایی که دارد، اما اطلاعات بالایی برخوردار است و از اینکه آقای بخشدار به خواستگاری دخترش آمده خرسند نیست، زیرا اکثر مدیران بعد از مدتی مجذوب قدرت می شوند و همینطور پله های ترقی را مثلا از بخشداری به فرمانداری و از فرمانداری به مدیرکلی و سپس به مراتب بالاتر طی  می کنند و اعتیاد به قدرتشان هر روز زیاد تر می شود. اما چون جنگ قدرت و بازی های سیاسی همیشه به یک حالت باقی نمی ماند، بعضی مدیرکل ها با تغییرات سیاسی در کشور موقعیت سابق خود را از دست می دهند و بعد برای همسر و خانواده شان تبدیل به مدیرغُر می شوند.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما