وعده سبحانی فر در مورد دیجیتالی کردن گیرنده ها تلویزیون در جوین ،جغتای و خوشاب محقق شد


نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب ،داورزن وششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: گیرنده‎های دیجیتال در ابتدای راه‎اندازی فقط شامل شهرستان سبزوار می‏شد که با پیگیری‎های انجام شده و نصب آنتن‎های گیرنده دیجیتال در منطقه، شهرستان‎های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن نیز از این نعمت بهره‎مند شدند.



سبحانی فر در اواخر سال گذشته در مصاحبه با سایت های خبری از پیگیری جدی دیجیتالی کردن تمام شهرستان های حوزه انتخابیه خود خبر داده بود.

بر اساس این گزارش با گذشت قریب به یک ماه از وعده این نماینده مجلس، شاهد بهره برداری آزمایشی از ایستگاه تقویتی فرستنده های رادیویی و تلویزیونی در ایستگاه افچنگ بودیم.

بخشدار بخش عطاملک جوین نیز به نسیم جوین گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) با حضور کارشناسانی از صدا و سیمای کشور و استان و مسولین محلی، ایستگاه تقویت کننده فرستنده های رادیویی و تلویزیونی در ایستگاه افچنگ به طور آزمایشی فعال شد.

رضوانی مقدم افزود: با تقویت فرستنده های این ایستگاه شهرستان های جوین و جغتای و و بخشی از جاحرم و خوشاب و حتی فیروزه نیز تحت پوشش شبکه دیجیتالی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش تمام کانال های تلویزیونی و رادیویی در این شهرستان ها از طریق این ایستگاه تقویتی قابل دریافت می باشد.(منبع:سبزوارما)


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:
راه اندازی شبکه دیجیتال تلویزیونی در سبزوار
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما