معرفی شرکت سپاد خراسان / منطقه تجاری گردشگری سپاد خراسان از پیشتازان صنعت گردشگری در کشور است

 
در سال ۱۳۶۶ و با پشتوانه مادی و معنوی ۱۰ هزار سهامدار ایثارگر و خانواده های متدین و با خرید املاکی در حاشیه شمالی و غربی شهر مشهد مقدس به مساحت ۶۰۰ هکتار ، مجتمع تولیدی و خدماتی سپاد خرسان تاسیس گردید. مجتمع تولیدی و خدماتی سپاد به عنوان مجموعه ای متعهد ، مورد اعتماد و توانمند در ایجاد اشتغال مولد، نوآوری در عمران و آبادانی، بهبود چشم انداز آینده شهر، آبادانی مناطق حاشیه ای شهر مشهد شناخته می شود که توسعه صنعت گردشگری و پذیرش میهمانان و مسافران داخلی و خارجی به صورت فراملی از افتخارات این مجموعه می باشد.
 
سپاد مخفف عبارت « سازندگي پس از دفاع » است ، از اينرو توجه ویژه به ايجاد تأسيسات زير بنايي و احداثات مرتبط از اهداف شرکت می باشد به گونه ای که هم اكنون به گواهي آراء صاحب نظران و انديشمندان و مديران شهري ، سپاد يكي از معتبر ترين و بزرگترين شركتهاي ايثارگري كشور می باشد كه به همت سهامداران خود ، با سرمايه گذاري موثر و قابليتهاي مديريتي ، زيباترين و کامل ترین پروژه هاي عمراني را اجرا نماید و از جايگاه تخصصي و اعتباري برجسته برخوردار می باشد.
 
منطقه تجاری گردشگری سپاد خراسان با دارا بودن پرژه های متعدد با زير بناي تجاري وسیع و همچنین پاركينگ هاي طبقاتي متعدد ، یکی از پیشتازان کشور در این زمینه می باشد.
 
همچنين دارا بودن بزرگترين و ايمن ترين مجتمع انبارداري شرق كشور بعنوان پشتوانه فعالان اقتصادی و سرمايه گذاران محسوب می شود.
 
منطقه تجاری ، گردشگری سپاد بعنوان یکی از بزرگترين مجموعه های تجاري گردشگري كشور شامل پروژه ها و مراکز تفریحی ذیل می باشد :
 
مجتمع تجاری الماس شرق – مجتمع تجاری وصال – برج بازار بین الملل خاورمیانه – برج های مسکونی سپاد – آكواريوم آب شور – سرزمين عجايب – شهربازي سرزمين خورشيد – سيرك ملل – مجتمع پارك ساحلي آفتاب و فروشگاههايی مانند بن ناصر، برندس، ساليان و …
 
بازارهاي شهيد كاوه، بازار بزرگ خيام و مجتمع مواد غذايي سپاد وديگر امكانات منطقه مانند سرويس اياب وذهاب درون شهري و ساير خدمات جانبي بخشي از امكانات ، قابليت ها و توانمنديهاي منطقه تجاری گردشگري سپاد محسوب مي شود .
 
شركت سپاد خراسان با پشتوانه ي معنوي سهامداران ايثارگر توانسته است بعنوان مجموعه ای متعهد و مورد اعتماد در زمینه عمران و آبادانی نقش مؤثري ايفا نموده و به موفقيت هاي چشمگيري دست یابد.
 
شرکت سپاد خراسان در سال ۱۳۸۴ به عنوان کارآفرین نمونه کشوری، در سال ۱۳۸۷ به عنوان برگزیده جشنواره برترین ها در صنعت گردشگری کشور ، در سال ۱۳۸۹ به عنوان برگزیده برترین های صنعت ساختمان از منظر نوآوری، برگزیده همایش محصول ایرانی ، تکنولوژی و استاندارد جهانی در سال ۱۳۹۱ شناسایی و انتخاب گردیده است و افتخار کارآفرینی برای بیش از ۱۱۰۰۰ نیروی انسانی فعال و بازدید سالانه هفت میلیون نفر بر تارک آن می درخشد.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما