پیشخوان اسرارنامه

خلاصه رویداد این هفته

فاطمه سادات رضوی/مجله اینترنتی اسرارنامه

با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان گرامی

إن شاء الله بنا داریم پنجشنبه‌‌ها با خلاصه رویداد و اخبار شهرمون در خدمت شما عزیزان باشیم.

 

1) عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت فقط جای یارانه‌بگیران را تغییر داد و هیچ تغییری در معیشت مردم حاصل نشد

بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با انتقاد از برخی سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی باید اقدامات جدی‌تری در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم داشته باشد و کمک های دولتی به ویژه در بین اقشار آسیب‌پذیر باید بیشتر شود.

 

11111111c

2)پیش‌بینی کاهش ۱۵ درصدی تولید پسته در سبزوار

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار با اشاره به خسارات وارده بر تولیدات پسته سبزوار ناشی از گرمای شدید هوا و خاموشی استخرهای ذخیره آب کشاورزی طی سال جاری گفت: پیش‌بینی می‌شود از باغات پسته این شهرستان حدود ۱۷۰۰ تن پسته خشک برداشت شود، که این میزان نسبت به سال قبل ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.

 

dHM9MTY2MjAxMjc3NDYxMQ==

3)به نقل از «تسنیم»: طرح آبرسانی به ۱۱ روستای سبزوار 

همزمان با هفتمین روز ازهفته دولت طرح آبرسانی به ۱۱روستای سبزوار و۱۲روستای شهرستان مشهد به بهره برداری رسید.

 

4)جذب ۱۸۰ میلیارد ریال برای بهسازی کمربندی جنوبی سبزوار

حسن عابدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاده کمربندی شهر سبزوار در مسیر جاده اصلی و پرترافیک مشهد - تهران قرار دارد که در چند سال اخیر شرایط چندان مطلوبی نداشت و نیازمند بهسازی و تجدید روکش آسفالت بود.

 
 
5)کارخانه فرآوری تیتانیوم در روداب سبزوار افتتاح شد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در حاشیه آیین افتتاح این واحد تولیدی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای طراحی، ساخت و راه‌اندازی واحد صنعتی کارخانه فرآوری تیتانیوم در سبزوار ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.
 
6)آغاز بهره‌برداری از ۶۰ طرح کشاورزی در سبزوار
 
به گزارش ایرنا، علی اصغر امانیان روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: عمده این طرح‌ها در حوزه آب و خاک شامل سامانه های آبیاری نوین، انتقال آب و مرمت قنوات در شهرستان سبزوار با هدف بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی اجرا شده است.

 

7)۲۴۴ واحد مسکن در سبزوار بهره‌برداری شد

عباسعلی شامکانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت این واحدها را ۴۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای هر یک از این واحدهای مسکونی یک میلیارد ریال تسهیلات و ۸۵۰ میلیون ریال کمک‌ بلاعوض دولتی در قالب عقد تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده است.

22222222222222222222222NjYxNjE2OTE1MjY4
 
8)به نقل از «ایرنا»
مسابقات تیراندازی با کمان سنتی در سبزوار برگزار شد
 
مرضیه آتش افروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سبزوار قطب بلامنازع رشته ورزشی "کمان سنتی" در استان خراسان رضوی و از قطب های این رشته در کشور است، افزود: مسابقات تیراندازی با کمان سنتی با همکاری هیات بومی و محلی سبزوار با حضور پرشور علاقه‌مندان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.
 
 
988888888888888888888DUy
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما