جلسه سرمایه گذار پالایشگاه پتروسان پاک سبزوار در فرمانداری برگزار شد

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه

جلسه دیدار سرمایه گذار پالایشگاه پتروسان پاک اورسیا در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، بعد از ظهر یکشنبه 13 تیر ماه در محل فرمانداری سبزوار با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و نمایندگان غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

روح الامین حکمت نیا سرمایه گذار این شرکت به خبرنگار اسرارنامه گفت در این جلسه درباره موضوعات مختلفی پیرامون نحوه انجام فعالیت، احداث راه آهن اختصاصی و دیگر موضوعات مربوطه بحث و بررسی صورت گرفت.

اسرارنامه در مطالب بعدی، اخبار تکمیلی را پیرامون این جلسه به اطلاع شما مخاطبان گرامی می رساند.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی سبزوار یکی از مهمترین پروژه های اقتصادی شمال شرق ایران است که به واسطه برخورداری این شهر از فرودگاه مرز مجاز هوایی، راه آهن در حال احداث، قرار گرفتن در کانون مواصلاتی و پنج راهی شریانی خراسان رضوی و ظرفیت های اقتصادی و تجاری موجود در  این منطقه، از 10 سال قبل در مجلس، دولت و شورای نگهبان تصویب شده و سرانجام اکنون به مراحل بهره برداری نزدیک گردیده است.

به گفته سرمایه گذار پالایشگاه پتروسان پاک اوراسیا، منطقه ویژه اقتصادی سبزوار به جهت داشتن فاصله امن از مرزهای شرق کشور و در عین حال نزدیکی مناسب به مبادی خروجی کشور در مرزهای ترکمنستان و افغانستان برای دستیابی به کشورهای حوزه C.I.S. ، ارائه تسهیلات مختص مناطق ویژه، و وجود دانشکده نفت و پتروشیمی سبزوار به عنوان تنها دانشکده نفت شرق کشور جهت کارهای دانش بنیان، از جذابیت بالایی برای این شرکت جهت سرمایه گذاری پالایشگاهی برخوردار است.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما