توسط شرکت برق شهرستان؛

برق رسانی 4 برابر قرارداد به شهرک های صنعتی سبزوار/ قرارداد شهرک های صنعتی سبزوار با شرکت برق، 20 سال بدون تغییر

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه 

مدیر شرکت برق سبزوار گفت: در حال حاضر 4 برابر ظرفیت قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی، به شهرک های صنعتی سبزوار برق می دهیم فقط برای اینکه صنعت شهرستان متوقف نماند و اگر دید همکاری نداشتیم، چنین کاری نمی کردیم.

حمید شهرآیینی در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه افزود: ظرفیت قراردادمان با شرکت شهرک های صنعتی در فاز یک شهرک صنعتی سبزوار واگذاری 3 مگاوات برق است ولی ما الان 12 مگاوات واگذار کرده ایم و قراردادشان از ابتدای تأسیس تا به حال هیچ تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: ما همین الان قانوناً می توانیم بگوییم دیگر برق بیشتری نداریم و امتیازی واگذار نمی کنیم. ولی هیچگاه تا الان جلوی تأمین برق هیچ مشترک صنعتی را نگرفته ایم. که تولید و صنعت متوقف شود و این یعنی حمایت. علی رغم اینکه ما خودمان خیلی مشکلات روی شبکه هایمان تحمل می کنیم اما عملا برای حمایت از صنعت هیچ وقت هیچ محدودیتی را برای صنعت قائل نشده ایم. شاید هم هیج شهرستانی مثل سبزار این کار را نکند.

این مسوول با بیان اینکه شهرک های صنعتی سبزوار در فاز یک و دو از لحاظ زیرساخت برق شرایط خوبی ندارند، افزود: شرکت شهرک های صنعتی کلا متولی تأمین زیرساخت برق شهرک های صنعتی در شهرستان ها است و اگر صنعت سبزوار بخواهد پیشرفت کند باید زیرساختش شکل و فرم درستی داشته باشد.

شهرآیینی همچنین با بیان اینکه نگاه ویژه ای به صنعت شهرستان دارد افزود: حتی بین صنعت و کشاورزی اول به صنعت نگاه می کنم و به جای کار کردن زیاد روی ظواهر، بیشتر به فکر تقویت زیرساخت های شهرستان در زمینه برق هستیم.

به دنبال این  اظهارات از جانب مدیرشرکت برق سبزوار، خبرنگار اسرارنامه به سراغ اسماعیل نامنی مدیرعامل شهرک های صنعتی شهرستان رفت و چند و چون ماجرا را جویا شد. 

اسماعیل نامنی در این گفتگو تأیید کرد که شرکت برق سبزوار برق بیشتری از آنچه در قرارداد هست، در اختیار شهرک های صنعتی شهرستان قرار می دهد، اما بین آمار ارائه شده از سوی این دو مسوول تفاوت هایی وجود داشت.

نامنی همچنین به اقداماتی که برای تقویت زیرساخت های برق شهرک های صنعتی سبزوار صورت گرفته و در دست اقدام است، اشاره کرد که متن کامل گفتگو با این مسوول در مطلب جداگانه ای منتشر خواهد شد. 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما