وبینار مدیریت کسب و کار در شرایط بحران کرونا برگزار می شود

یک مشاور و مدرس توسعه و کسب و کار در سبزوار تصمیم به برگزاری وبینار رایگان مدیریت کسب و کار در شرایط بحران کرونا گرفته است.


به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه مسعود ارشادی پور در این باره به خبرنگار ما گفت: با شیوع گسترده ویروس کرونا، در شرایط پیچیده ای قرار گرفته ایم که پیش بینی برای اتفاقات آینده را بسیار سخت کرده است. در این اوضاع بیزینس ها، در موقعیتی قرار گرفته اند که اگر تصمیماتی هوشمندانه اتخاذ نکنند، با خطرات جدی مواجه می شوند و متقابلا اگر کاملا حساب شده رفتار کنند، خواهند توانست از فرصت های موجود بهره ببرند.


وی افزود: همین موضوع بهانه ای شد برای برگزاری یک جلسه تبادل نظر و اطلاعات پیرامون مدیریت کسب و کار در شرایط بحران که خصوصا می تواند برای صاحبان کسب و کارهای آزاد و بیزنس ها بسیار مفید باشد. اما از آنجایی که به خاطر ویروس کرونا امکان برگزاری اجتماعات حضوری وجود ندارد، این جلسه به صورت وبینار (آنلاین) و در قالب یک پلتفرم برپا خواهد شد.


این مدرس و مشاور مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری، همچنین بیان کرد: در این وبینار سناریوهای مختلف در شیوع ویروس کرونا، تبعات بحران بر کسب و کارها و رویکردهای مدیریت در شرایط موجود بررسی خواهد شد و برخی ابزارهای کاربردی معرفی می شوند.


ارشادپور با بیان اینکه زمان برگزاری این وبینار ساعت 20 روز چهارشنبه 6 فروردین ماه است، اظهار کرد: تا صبح سه شنبه بیش از 50 نفر برای شرکت در این وبینار ثبت نام کرده اند و هر چند تا یک ساعت قبل از برگزاری وبینار نیز مهلت ثبت نام هست اما ترجیحا بهتر است افراد زودتر ثبت نام کنند تا بتوانند قبل از برگزاری برنامه با محیط سایت آشنا شوند و نحوه استفاده از آن پلتفرم را فرا بگیرند.


وی گفت چنانچه کسانی که ثبت نام کنند نتوانند در ساعت اجرای وبینار حضور داشته باشند، فیلم آن در پروفایلشان ذخیره خواهد شد و بعدا می توانند آن را مشاهده کنند.


این مشاور تصریح کرد: ثبت نام برای این وبینار در دو حالت امکان پذیر است که شرکت کنندگان می توانند بر حسب علاقه یکی از دو حالت را انتخاب کنند. در حالت اول می توانند کاملا رایگان ثبت نام کنند و در حالت دوم می توانند به صورت داوطلبانه مبلغ 20 هزارتومان را پرداخت کنند و تمام درآمدی که از این محل جمع آوری شود، به مرکز خیریه سالمندان مادر سبزوار جهت تهیه مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده اهداء خواهد شد. اما در محتوای ارائه شده برای شرکت کنندگان وبینار هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت.


گفتنی است علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این وبینار به آدرس زیر در وبسایت ایسمینار مراجعه کنند:


https://eseminar.tv/wb3236


و در صورت نیاز می توانند با تلفن : 09158004275 تماس بگیرند.

 

کد: 5050

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما