پیام تسلیت رئیس جمهور ایران در پی درگذشت دکتر محمدرضا راه چمنی

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت محمدرضا راه چمنی تاکید کرد که این انسان خدوم و دلسوز با حضور موثر در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله چند دوره نمایندگی مردم در مجلس کارنامه پرباری از تعهد و خدمت به انقلاب و نظام اسلامی را از خود بر جای گذاشت که همواره در یاد مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» آمده است: ضایعه درگذشت چهره فعال سیاسی و خدمتگزار، مرحوم محمد رضا راه چمنی، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

رییس جمهوری دراین پیام تسلیت تصریح کرده، این انسان خدوم و دلسوز با حضور موثر در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی کارنامه پرباری از تعهد خدمت نسبت به انقلاب و نظام اسلامی را از خود بر جای گذاشت که همواره در یاد مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

روحانی در این پیام تاکید کرد: اینجانب این مصیبت را به مردم شریف استان خراسان رضوی به ویژه مردم شهرستان سبزوار و خانواده مکرم ایشان تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی روز دوشنبه و در سن ۶۴ سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر امروز - سه شنبه ۲۰ اسفند - ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما