در اولین هفته خرداد 94:

وضعیت رتبه سایت های خبری و تحلیلی سبزوار بر اساس alexa

جدول رتبه بندی سایت های خبری و تحلیلی سبزوار بر اساس الکسا که از حدود 6 ماه قبل تقریبا هرهفته توسط مجله تحلیلی اسرارنامه تهیه و منتشر شده است، در این مرحله با تغییرات قابل توجهی مواجه است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، تغییرات قابل توجه جدول چندان به تغییرات رتبه داخلی یا خارجی سایت ها مربوط نمی شود، بلکه این هفته چند سایت جدید به جدول بررسی ها افزوده شده است.

سایت هایی نظیر سبزوارخبر و سامانه اخبار زنده سبزوار دو سایت خبریابی هستند که درهفته های اخیر راه اندازی شده و این هفته در جدول رتبه بندی اسرارنامه درج شده اند.

تغییر دیگر مربوط به بازگشت پایگاه خبری تحلیلی سبزوارآنلاین به محدوده دسترسی کاربران است که ازهمین رو جدول رتبه بندی این هفته اسرارنامه میزبان سبزوارآنلاین نیز خواهد بود.

سبزوارآنلاین که از قدیمی ترین سایت های خبری سبزوار است و امتیاز مالکیت و مدیریت آن به رضا قدیریان یکی از خبرنگاران شناخته شده سبزواری تعلق دارد،  برای مدتی از دسترس کاربران خارج شده بود و اینک حدود دو هفته است که مجدداً برای مخاطبان قابل دسترسی است. اما هنوز دراین دو هفته، مطلب جدیدی روی خروجی سبزوارآنلاین قرارنگرفته و معلوم نیست مدیر این سایت چه برنامه ای برای آینده آن دارد؟

آخرین تغییر این هفته در میان سایت های خبری و تحلیلی سبزوار، بازگشت مجدد عصرسبزوار به چرخه فعالیت رسانه ای است. عصرسبزوار از معدود رسانه های متعلق به طیف فکری اصلاحات در سبزوار است که از اوایل سال جاری از دسترس مخاطبان خارج شده بود و اینک مجدداً چند روز است که فعالیت خود را از سر گرفته است.

 

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنج شنبه 31 اردیبهشت 94  روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما