مراسم تجلیل از دختران منتخب قرآن و معارف اسلامی سبزوار برگزار شد

علی مؤید: مراسم تجلیل از منتخبان قرآن و معارف اسلامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم سبزوار برگزار شد.

 حسین رجبی بابیان این خبر افزود: هبه گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حسین رجبی، کارشناس مسئول نماز، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: همزمان با ایام تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی از دانش‌آموزان دختر که در رشته‌های احکام، انشای نماز، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، قرائت و حفظ قرآن کریم در مرحله شهرستانی مقام اول تا سوم را به‌دست آورده بودند با حضور معاون هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش در محل تالار فرهنگیان این شهرستان تجلیل شد.

وی یادآور شد: به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار برای تعداد 393 دانش‌آموز برتر این مسابقات کارت هدیه تهیه شد که به همراه لوح تقدیر به دانش‌آموزان اعطا شد.

مزمان با ایام تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی از دانش آموزان دختر که در رشته های احکام، انشای نماز، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، قرائت و حفظ قرآن کریم در مرحله شهرستانی مقام اول تا سوم را به دست آورده بودند با حضور معاونت هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش در محل تالار فرهنگیان تجلیل شد.

وی خاطر نشان کرد: به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار برای تعداد 393دانش آموز برتر این مسابقات کارت هدیه تهیه شد که به همراه لوح تقدیر به دانش آموزان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری ایکنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما