نشست هم اندیشی مزینانی ها برگزار شد

نشست هم اندیشی مزینان با حضور جمعی از دلسوزان و معتمدین ، اعضاء شورای اسلامی ، دهیار ، مدیر عامل مجتمع بهزیستی و موسسه ی خیریه حضرت نرجس خاتون(س) و روحانیون مزینانی برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ به منظور رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی مزینان در سال همدلی و همزبانی و بنا به درخواست تعدادی از دلسوزان مزینانی و به دعوت شورای اسلامی مزینان ؛جمعی از فعالان فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی ساکن در مزینان و شهرستان های تهران ، قم ، مشهد مقدس ، سبزوار و... نشست هم اندیشی مزینان در هفتم فروردین ماه برگزار شد.

این نشست به دلیل گستردگی نظرات و طرح پیشنهاد و انتقاد مختلف به برگزاری دو جلسه ی دیگر منتهی گردید و تمامی حاضرین در جلسه ی سوم متعهد شدند تا با حمایت قاطع از مسئولین مزینانی به خصوص شورای اسلامی و دهیاری نسبت به تکمیل پروژه های فرهنگی و اقتصادی اقدام فوری انجام دهند.

در این نشست مسئولین شورای اسلامی ، دهیار ، مدیرعامل مجتمع بهزیستی ، مدیرپروژه درمانگاه مزینان و فرمانده پایگاه بسیج شهدای مزینان گزارشی از فعالیت های عمرانی خود را ارائه کردند.

در پایان این جلسات که بیش از 15ساعت به طول انجامید شورایی با عنوان همیاری متشکل از تمامی فعالان و دلسوزان مزینانی برای حمایت از شورای اسلامی ، دهیاری و پایگاه های بسیج و همچنین همکاری برای تکمیل طرح های عمرانی و فرهنگی تشکیل شد و برای پیگیری مصوبات و برگزاری جلسات در مراکز مختلف کمیته هایی به عنوان فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی فعال گردید .

تشکیل انجمن صنفی ،تقویت شورای مجازی شاهدان کویر ، احیای فریضه ی امر به معروف و سنت وقف ، برگزاری یادواره شهدا و کنگره مشاهیر مزینان ، شناسایی موقوفات ، احیای حوزه ی علمیه ، برنامه ریزی برای اشتغالزایی در مزینان ، تشکیل بانک اطلاعات فرهیختگان و افراد مسئول در سازمان ها و ادارات دولتی ، فعالیت صندوق باب الاحسان ، برنامه ریزی برای سفرکاروان های زیارتی به عتبات عالیات و بقاع متبرکه مشهد و قم و جمکران و چندین طرح فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از جمله دستاوردها و مصوبات نشست هم اندیشی مزینانی هاست که با استقبال عموم شهروندان مواجه شده و مقرر گردید این برنامه ها در تهران ، مشهد مقدس و سبزوار پیگیری شود.

حجج اسلام شیخ محمد مزینانی ، سید قاسم حسینی ، شیخ ابراهیم محمدزاده و شیخ رضااسلامی و جمعی از فرهنگیان و دلسوزان و معتمدین مزینانی از جمله ؛ محمدسلیمی ، محمدشریفی ، احمدمزینانی، کاظم مزینانی، عباسعلی خسروی شاد، حسن مزینانی(شورا)، حسین محمدی،امیر پورطاهری ، حسن صانعی، احمدمزینانی، موسی عطار، سیدمهدی حسینی، محمدرضا مزینانی و گروه فرهنگی شاهدان کویرمزینان پیرامون مسائل فرهنگی و اقتصادی مزینان به اظهار نظر و بیان دیدگاه پرداختند.

علاوه بر این افراد تعدادی از فعالان فرهنگی و اقتصادی ازجمله ؛ سید مرتضی حسینی، اسماعیل هدایتی فر، حسین اسدی مزینان ،مهدی حسن زاده ، یعقوب مزینانی ، علی رضا و علی اصغر مزینانی ، علی اکبر رضوانی ، محمد مزینانی ، علی مزینانی عباسعلی و... با ثبت نام در کمیته های شورای همیاری قول مساعدت و همراهی در طرح های عمرانی و فرهنگی پیشنهادی را دادند.

منبع: شاهدان کویر مزینان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما