کنسرت محسن یگانه در سبزوار برگزار می شود

در روزهای سرشار از شادی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خبر برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان مطرح و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان در سال های اخیر، در شهرسبزوار باعث شادی و شور بیشتر جوانان سبزواری شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، فعالیت های مرتبط با هنر موسیقی در سال های اخیر در سبزوار ریشه فرهنگی خراسان از رونق خوبی برخوردار بوده است.

برگزاری چندین کنسرت موسیقی سنتی نظیر جشنواره گلبانگ، اجرای موسیقی های آیینی نظیر «رستم و سهراب» داروگ ، نشست های های پژوهشی موسیقی، و کنسرت های موسیقی های پاپ توسط خوانندگان مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران که بارها ترانه های آن ها از شبکه های سیما پخش شده و از طرفداران زیادی در قشر جوان برخوردارند نظیر محمد علیزاده، بخشی از فعالیت های مرتبط با هنر موسیقی در شهرستان سبزوار در چندسال اخیر بوده است.

اینک محسن یگانه قرار است 25 بهمن ماه، به شهر دیرینه های پایدار بیاید تا محفلی سالم و شاد برای دوستداران هنر موسیقی به ویژه موسیقی پاپ در این شهر بر پا گردد.

خبر برگزاری این کنسرت در وبسایت تخصصی موسیقی ما به شرح زیر آمده است:

به همت شرکت‌های «سپهر مهر و ماه» و «ندای کویر جام»؛
کنسرت محسن یگانه در «تربت حیدریه» و «سبزوار» برگزار می‌شود

موسیقی ما - «محسن یگانه»، خواننده و موزیسین محبوب موسیقی پاپ، در خراسان روی استیج می‌رود.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند که نزدیک به یک دهه پیش و در روزهای آغازینِ شهرتش یکی از اولین اجراهایش را در نیشابور و برای خراسانی‌ها برگزار کرده بود، بار دیگر برای مردم این خطه به هنرنمایی خواهد پرداخت. بر این اساس، یگانه با همراهی گروهش به رهبری «علی ثابت»، 24 بهمن 1393 در شهرستان «تربت حیدریه» روی صحنه می‌رود. یگانه پس از این اجرا، 25 بهمن ماه در سبزوار و در سالن ورزشی هلال احمر این شهر به اجرای زنده آثارش می‌پردازد.
 
این کنسرتها به تهیه کنندگی «مجید احدزاده» و به همت شرکت‌های «سپهر مهر و ماه» و «ندای کویر جام» برگزار می‌شود.
بلیت فروشی برای کنسرتهای محسین یگانه در تربت حیدریه و سبزوار از طریق سایت اینترنتی www.denaticket.com صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات می‌توانند با تلفن 09152400676 تماس حاصل کنند.

گفتنی است یگانه پس از بازگشت از امریکا، مشغول کار روی چهارمین آلبوم رسمی خود است.


منبع: موسیقی ما


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جشنواره گلبانگ جلوه ای گویا از توانمندی های موسیقی سبزوار

نظرت را بنویس
comments

اقا تایمش خیلی بده ماباید 9خوابگاه باشیم...خداکنه اجازه بدن بریم:(

نیما

آره میاد مفت مفت پولای جوونای شهرای کوچیکو جمع میکنه میره

سلام کلمه کنسرت در پایان نوشته های افزوده شده به متن خبر اشتباه تایپ شده پیروز باشید و این را منتشر نکنید مرسی

هوادار برنامه های هنری

از شهریور ماه سال90 تا کنون محمد علیزاده ، امیر حسین تاجیک ، بهنام صفوی ، فریدون آسرایی ، علیرضا افتخاری ، علیرضا روزگار ، محمد اصفهانی ، فریدون بیگدلی در عرصه موسیقی پاپ و در عرصه هنرمندان تقلید صدا و طنز حسن ریوندی ، عباس رضا زاده ، محمود ایرانی ، سیروس حسینی و در میان مجریان صدا و سیما محمود شهریاری ، اقبال واحدی ، سید محمدرضا حسینیان به همت یک نفر اومدند سبزوار که بایست ازش به نیکی یاد کرد کاش میشد نامی هم از این تیم میبردید...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما