در مراسم 16 آذر و با حضور پر شور دانشجویان

تقدیر از دانشجویان برتر حوزه های آموزشی ، پژوهشی و نهادهای دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری

روز16آذر در دانشگاه حکیم سبزواری جلوه ای خاص داشت چرا که با حضور دانشجویان و مدیریت نهادهای دانشجویی همچون کانون های فرهنگی هنری ، کانون های اجتماعی و انجمن های علمی برنامه ای شایسته جهت تکریم دانشجویان رقم خورد؛ از میان دانشجویان همیشه برتر این دانشگاه ؛ پانزده دانشجوی برتر در حوزه پژوهشی ، ده دانشجوی برتر آموزشی با حضو معاون استاندار و فرماندار شهرستان ، رییس دانشگاه و برخی مسوولین شهرستان و حوزه های ستادی دانشگاه ،تقدیر به عمل آمد.

رضوی در خصوص تقدیر از دانشجویان به خبرنگار ما گفت: 16 آذر به عنوان روز تقدیر از دانشجو و تقدیس ساحت علم در دانشگاه ها نام برد بی گمان دانشجو و دانشگاه در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از آنجایی که دانشجویان در تمامی عرصه های فرهنگی و علمی نقش بسزایی در جامعه دارند،باید به این قشر بیش از پیش اهمیت داد و زمینه ی رشد فعالیت های علمی،پژوهشی و فرهنگی را برای این فرهیختگان آماده کرد.

وی در ادامه افزود:ماباید با تاسی از راه شهدا به خصوص شهدای دانشجو روحیه استقلال طلبی و استکبار ستیزی را در خود و جامعه زنده نگه داریم.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور پرشور و گسترده دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در محل تالار محمدتقی شریعتی برگزار شد.

گفتنی است از ده نهاد دانشجویی در زمینه ی علمی ، فرهنگی هنری و اجتماعی برگزیده تقیر به عمل آمد و از نهادهای دانشویی در حوزه بسیج ، تشکل های سیاسی انجمن خیریه و شورای صنفی هم تقدیر شد

دانشجویان ممتازحوزه معاونت آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری

زینب حیدری نیا (ژئومورفولوؤی)

عفت نیازی (تربیت بدنی)

محمدآزادی تبار (مهندسی نفت)

سیدنجمه هاشمی خرم (مهندسی برق)

سمانه حسینی ثانی (ریاضی)

مهتاب برزویی (زبان انگلیسی)

مریم قربانی پور (معماری)

زهره علی حسینی (ادبیات عرب)

مریم بهرامی نسب (زیست شناسی)

نجمه دباغ زاده (مکانیک)

دانشجویان برترپژوهشی دانشکده های دانشگاه حکیم سبزواری

رضا محمدی (الهیات و معارف اسلامی)

محمدآزادی تبار (مهندسی نفت و پتروشیمی)

مصطفی عابدی (ریاضی و علوم کامپیوتر)

مهسا مشایخی / محمدعلی پژوهان کیا (مهندسی معماری و شهرسازی)

سمانه صدیق اشرافی /محسن حدادی مقدم (علوم پایه)

مجید ابراهیمی / محمدتیمور پور (جغرافیا و علوم پایه)

جوادصدیقی لیقوان (ادبیات)

فرزانه فروزش/مجتبی هاشمی/محمدامین بصیری (فنی ومهندسی)

محمدکمالی مقدم (برق و الکترونیک)

منبع: سبزوار فرهنگ

نظرت را بنویس
comments

دانشجو

از کی تا بحال روز دانشجو شده روز تقدیر از شاگرد اولی ها زشته بخدا جالبه چطور افتخار میکنن؟!!!!!!!!!!!!!!

انتقادات ابکی پیرامون روز دانشجو

ببخشید پس میشه شما بفرمایید روز دانشجو باید چه کار کنن؟ مراسم نوحه خوانی و سینه زنی؟ مسابقات جام حذفی فوتبال؟ کوه پیمایی؟ تحصن همینجوری در مقابل سازمان مرکزی بدون هیچ علتی؟ برگزاری شام غریبان؟ درختکاری؟ تعطیل کردن دانشگاه به مدت یک هفته؟ تجلیل از کارمندان دانشگاه؟ خوب روز دانشجو باید از دانشجویان برتر دانشگاه ها در زمینه های مختلف تقدیر بشه دیگه. میخوان تقدیر از دانشجویان برتر رو در 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت انجام بدن؟ عزیزم درسته که داشتن نگاه انتقادی خوبه و یکی از وظایف دانشجو منتقد بودنه ولی دیگه همیشه مجبور نیستید انتقاد کنید وقتی درباره یک کار انتقادی به ذهنت نرسید هیچ چی نگو . به خدا بهتر از اینه که چرند بگی. اینکه نشد انتقاد! تو نصف سایتای شهرستان پر شده از مطالب چرت و پرت انتقادی از همینایی که اینا رو نوشتن اگر بپرسی خوب اینکارارو نکنن به جاش چی کارکنن هیچ جوابی ندارن بدن انتقاد میکنن ولی پیشنهاد نمی دن اینجور انتقاد انتقادت ابکیه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما