علیرضا رجبی داور بین المللی فوتسال و تنها نماینده ایران در کلاس های داوری تایلند به سبزوار بازگشت

نخستین داور بین‌المللی فوتسال خراسان رضوی که برای حضور در کلاس مدرسان داوری که از طرف فیفا به عنوان تنها نماینده ایران در این دوره از کلاس‌ها دعوت شده بود با استقبال گرم مردم سبزوار و تعدادی از مسئولان به سبزوار بازگشت.

عليرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه خراسان با بیان اینکه دومین دوره این کلاس‌ها در کشور تایلند از تاریخ 13 تا 19 آبان ماه برگزارشد، گفت: در این دوره 34 شرکت کننده از سراسر آسیا حضور داشتند که ماتسو زاکی از ژاپن و بدرالحشام از کشور مالزی مدرسان و رد زالی به عنوان مدیر این دوره از کلاس‌ها از طرف فیفا انتخاب شده بودند.

وی با اشاره به کیفیت بسیار بالای برگزاری این دوره از کلاس‌‎ها از سوی فیفا، اظهار كرد: برگزاری این کلاس‌ها که به صورت تئوری و عملی انجام شد با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا همراه بود.

وی از ریاست آموزش و پرورش شهرستان جهت صدور مرخصی ورزشی برای حضور در کلاس‌ها و از همکاران خویش در هنرستان علم و صنعت سبزوار تشکر كرد.

در این مراسم که جمعی از داوران شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای هیئت فوتبال سبزوار حضور داشتند عدم حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار و نماینده‌ای از اداره آموزش و پرورش سبزوار کاملا مشهود بود.

قضاوت در جام جهانی کوچک، فینال جام جهانی 2010، جام ملت‌های آسیا، جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتسال و همچنین ترجمه کتاب قوانین داوری فوتسال از سال 2005 از جمله افتخارات این داور سبزواری است که با توجه به موفقیت‌های وی انتظار می‌‎رود در آینده شاهد عکس‌العمل مثبت مسئولان و مدیران مربوطه نسبت به وی باشیم.

شایان ذکر است علیرضا رجبی در پایان این دوره از کلاس‌ها با موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی موفق به اخذ گواهینامه مدرسی فوتسال فیفا گرديد.

منبع: ایسنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تصاویر قدیمی از ورزشکاران سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما