پیش بینی بارش باران در سبزوار همزمان با روز عاشورا

رئیس اداره هواشناسی سبزوار خبر داد
پیش‌بینی بارش باران در سبزوار همزمان با روز عاشورا

رئیس اداره هواشناسی سبزوار از پیش‌بینی بارش باران در روز عاشورا در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: پیش‌بینی بارش باران در سبزوار همزمان با روز عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد عطار سیاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ابتدای سال زراعی جاری شاهد افزایش بارش‌ها در سطح شهرستان بوده‌ایم، اظهار داشت: در سال زارعی گذشته طی سه ماهه پاییز فقط 18 میلی‌متر بارش داشتیم که خوشبختانه این میزان در همین مدت کم از آغاز فصل پاییز در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در سه ماه آینده وضعیت شهرستان در حوزه بارش‌ها نسبت به دوره آماری سال گذشته نرمال، طبیعی و مطلوب بوده که این خبر بسیار خوبی برای کشاورزان است.

رئیس اداره هواشناسی سبزوار با بیان اینکه امشب نیز در سطح شهرستان بارش‌هایی را به صورت رگبار پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در روز تاسوعای حسینی بارشی در سطح شهرستان نداریم، اما برای روز عاشورا رگبار پراکنده را پیش‌بینی کرده‌ایم.

عطار سیاح عنوان کرد: از هیئت‌های مذهبی و زائران حضرت رضا(ع) که قصد سفر به مشهد را در این ایام دارند، این انتظار می‌ورد تا توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند و از طریق سامانه‌های ارتباطی از وضعیت آب و هوایی مطلع شوند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments

تاوپلج

ضمن تسلیت ایام محرم از باریتعالی خواستاریم که به لطف خویش زمینهای تشنه ی این ممکلت را سیراب و دعای های باران مردم را اجابت نماید. آمین
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما