حضور مسؤولین آموزش و پرورش میرجاوه در مراسم تشييع جنازه ي يك فرهنگي در سبزوار

برپایه ي این خبر با درگذشت فاطمه خرم پور؛ نیروی شهرستان میرجاوه که بر اثر ایست قلبی به دیار حق پیوست، مدیر، معاون پرورشی و مسؤول حراست آموزش و پرورش ميرجاوه در مراسم تشیيع، تدفین و خاکسپاری حضور يافتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در پیامی از حرکت مسؤولان آموزش و پرورش میرجاوه که مسافت 1200کیلومتری را همراه با جنازه ي متوفی طی کردند، تقدیر کرد.

دکتر بینش در قسمتی از پیام خود آورده است: حضور شما از فرسنگ ها فاصله برای عرض تسلیت به خانواده ای عزادار و داغدیده؛ آن چنان بزرگ است که تقدیر از آن در واژه ها نمی گنجد.

در قسمتی ديگر از این پیام آمده است: از این که با عزت نفس بی نظیر، مناعت طبع بی بدیل و اعمال سخاوت بی دریغ، نسبت به حضور در مراسم تشیيع، تدفین و خاکسپاری و ترحیم همکاری محترم، حضورداشته اید؛ کمال تشکر را داریم.

مدیر آموزش و پرورش میر جاوه با تقدیر از مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار گفت: تحمل رنج سفر به شهر ولایت مداري چون سبزواركه فرهنگیان فرهیخته ای در دامن خود تربيت كرده است، كم ترين كاري است كه ما مي توانستيم انجام دهيم.

دهباشی ادامه داد: قدردانی بی دریغ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار و خوشاب و خانواده ي متوفی ما را بسیار شرمنده کرد.

منبع :سبزوار نیوز

نظرت را بنویس
comments

با تشکر از اقای دهباشی که فرسنگها (1200 کیلومتر) راه را جهت عرض تسلیت تشریف اوردند. کاش دکتر بینش نیز برای عرض تسلیت آن مرحومه تا منزل ایشان می امدند.

دوست من! چه توقعاتی داری؟ آقای بیمش فرصت این کارها را ندارد ایشان باید تو اتاقش پای تلفن بنشیند و منتظر باشد که سید جواد حسینی چه دستوری می دهد و ایشان هم فقط باید بگوید چشم قربان و آن دستورات را انجام دهد و یا اینکه درباره تغییر مدیران مدارس و معاونان آنها فکر کند و آن را انجام دهد. والسلام
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما