وبلاگ اخبار فرهنگی اجتماعی شهرستان سبزوار یک ساله شد

شهرستان سبزوار که امروز به یکی از کانون های فعالیت های رسانه ای شمال شرق کشور در عرصه رسانه های دیجیتال تبدیل شده است ، به جز چندین و چند پایگاه خبری و تحلیلی اینترنتی ، از وبلاگ های خبری متعددی نیز در نواحی شهری و روستایی برخورداراست که هریک به سهم خود تلاش می نمایند اخبار و رویدادهای این خطه پرافتخار را اطلاع رسانی کرده و در جهت آگاه سازی مخاطبین خود گام بردارند.
یکی از این وبلاگ ها ، وبلاگ اخبار فرهنگی و اجتماعی شهرستان سبزوار است که با مدیریت آقای مهران نیک پارسا اداره می شود .
نیک پارسا به گفته خود با  نشریه رسالت و چند نشریه محلی در سطح " شهرستان سبزوار همکاری داشته و دارد .
وبلاگ اخبار فرهنگی و اجتماعی سبزوار که عمده فعالیت هایش در زمینه گردآوری و انتشار اخبار سبزوار از دیگر وبسایت های خبری ملی و محلی است در اوایل شهریور ماه 90 راه اندازی شده و اینک در آغاز دومین سال فعالیت های خود به سر می برد.
به همین مناسبت مدیریت محترم وبلاگ اخبار اجتماعی ، فرهنگی شهرستان سبزوار طی ارسال مطلبی برای مجله اینترنتی اسرارنامه ورود به دومین سال فعالیت خود را اعلام کرده و معرفی مختصری از نحوه کار و اهدافشان ارائه داده اند.
مجله اینترنتی اسرارنامه در اینجا ضمن آرزوی موفقیت برای همه همکاران رسانه ای خود ، متن مورد ذکر را منتشر می کند :
ضمناً تأکید می کنیم اگر همکاران رسانه ای ما در وبلاگ اخبار فرهنگی اجتماعی شهرستان سبزوار در کنار گردآوری و بازنشر اخبار شهرستان ، به تولید خبر ، مصاحبه ، گزارش و ... نیز توجه داشته باشند اثر موفقیت آمیز بیشتری بر فضای رسانه ای غرب خراسان رضوی خواهند داشت.

*   *    *

وبلاگ اخبار فرهنگی اجتماعی شهرستان سبزوار یک ساله شد
متن ارسالی : این وبلاگ که طی سال قبل در چنین روزهایی راه اندازی شد یک وبلاگ رسانه ای وخبری بود که تا حدودی توانسته است در کار خود موفق باشد.
هدف این وبلاگ درج اخبار و اطلاعات شهرستان سبزوار در حوزه دیجیتالی بوده است که تا هنگام درج این مطلب 5۰۰۰هزار نفر واقعی از آن بازدید کرده اند.
خوشبختانه این وبلاگ به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای خبرگزاری ها و روزنامه ای کثیر الانتشار خراسان و قدس و دیگر روزنامه های قابل توزیع در شهرستان سبزوار شده است .
این وبلاگ خبری همچنین توانسته است اخبار قابل درج شهرستان سبزواررا در دنیای اینترنتی منتشر کرده و با سایتهای مهم سبزوار از جمله سبزوار پیام – سلام سربدار- سبزوار نیوز– سبزوار انلاین -مجله ایترنتی اسرارنامه و دیگر وبلاگهای خبری همکاری داشته است .
تعداد۷۷۰ خبر و گزارش طی یک سال عمر این وبلاگ درج و منتشر شده است و قریب به 99 درصد اخبار و گزارشات درج شده در این وبلاگ توسط نویسنده وبلاگ درج واطلاع رسانی شده است .
میانگین اخبار منتشره در ماه قریب به 8/۴۹ خبر بوده است و میانگین بازدید روزانه نیز قریب به ۸۰ نفر می باشد که در پربیننده ترین روز 531 نفر از این وبلاگ دیدن کرده اند .
در نظر سنجی از این وبلاگ نیز ۴/۵۶درصد آرا به نتیجه عالی ختم شده است ۷/۳۰درصد به امتیاز خوب و ۶/۷ درصد به متوسط و 1/۵ درصد هم به گزینه بهتر است بیشتر کار شود رای داده اند
این وبلاگ امیدوار است تا بتواند با درج مطالب و اخبار و بیان استعدادها و توانمندی ها و مشکلات موجود در منطقه به عنوان عضوی کوچک از اعضای این بخش قدمهای مثبتی برای آبادانی و پیشرفت منطقه بردارد
منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده شما برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ هستیم.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
سبزوار پس از مشهد بزرگترین کانون فعالیت های رسانه ای خراسان در عرصه مجازی است.
نظرت را بنویس
comments

سلام به مدیر اسرارنامه خواستم تشکر کنم بابت گذاشتن خبر از وبلاگ سبزوارنیوز از گذاشتن این خبر تشکر فراوان رادارم یک اشتباه شده در بازدید وبلاگ خواهشن تعداد بازدید رابه5000کنید

سلام علیکم :خواستم جواب اقای ممد رابدم که بدون تحقیق احضارنظرفرموده اگروبلاگ سبزوارنیوز مطالب هاراکپی میکند برای چی وبلاگ ایجاد کرده است تمام وب سایت های سبزواررانگاه کنید مطالب ها را اگر یک وب سایت مثل مطالب وبلاگم بود من وبلاگ را پاک می کنم اقای ممد خان

ممد

نوشتین که: خوشبختانه این وبلاگ به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای خبرگزاری ها و روزنامه ای کثیر الانتشار خراسان و قدس و دیگر روزنامه های قابل توزیع در شهرستان سبزوار شده است . خودت خندت نگرفت وقتی اینو منتشر کردی؟ اصلا وبلاگ مذکور رو دیدی؟ با احترام به مدیر وبلاگ باید بگم که اون وبلاگ99 درصد مطالبش کپیه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما