گفت و گو با اولین رئیس و عضو هیأت موسس دانشگاه آزاد سبزوار

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش عالی این شهر بعد از دوران انقلاب است که امروز در منطقه شمال شرق کشور جزء بزرگترین واحدهای دانشگاه آزاد محسوب می شود.

 

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این دانشگاه اما از ابتدا به همین اندازه توسعه یافته و آباد نبوده است بلکه با زحمات وتلاش هایی که بعضی از موسسانش از ابتدا متحمل شدند، امروز دانشگاه آزاد سبزوار به نقطه بالندگی خود رسیده است.

یکی از موسسان این دانشگاه ، استاد سید محمود صانعی مهری است که به مدت 16 سال نیز ریاست آن را برعهده داشته است.

استاد صانعی هم اکنون نیز با وجود کهولت سن، همچنان به فعالیت آموزشی در این دانشگاه می پردازد و از روحیه شوخ طبعی خوبی برخوردار است.

هستی اسلام نژاد خبرنگار افتخاری اسرارنامه در روزهای گذشته به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت مقام معلم به دیدار این استاد پیشکسوت دانشگاه آزاد سبزوار رفته و گفتگوی جالبی را با اوترتیب داده است.

استاد صانعی در سخنانش به بعضی ازخاطرات جذاب از سال های طولانی کار وتلاشش اشاره کرده و همچنین چگونگی جمع آوری سرمایه لازم برای راه اندازی دانشگاه آزاد سبزوار را توضیح داده است.

شما گرامیان هم اکنون می توانید این گفتگوی جدید هستی اسلام نژاد با استاد محمود صانعی را هم اکنون با کلیک روی پیوند زیر در بخش چای داغ اسرارنامه مطالعه کنید.

مصاحبه با استاد محمود صانعی اولین رئیس دانشگاه آزاد سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما