پس از یک رقابت نفس گیر

شهردار سبزوار شهر دیرینه های پایدار معرفی شد

در نخستین ساعات امشب شنبه 21دی ماه 92  خبر انتخاب شهردار دارالمومنین سبزوار به صورتی کاملا ناگهانی از طرق مختلف (پیامک ، سایت های  خبری ، ایمیل ، شبکه اجتماعی فیسبوک و ...) در میان شماری از شهروندان دیار سربداران منتشر  شد.
خبرها از انتخاب دکتر محمدعلی طالبی به عنوان شهردار سبزوار حکایت می کرد.
این موضوع در حالی بود که در روزهای اخیر انتخاب شهردار در دستور کار جلسات اخیر شورا ذکر نشده بود و لذا چنین تصور شد که این خبر تنها یک شایعه است.
اما ساعتی قبل یک منبع نزدیک به مسعود پسندیده نائب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در تماسی تلفنی با مجله اینترنتی اسرارنامه ، این موضوع را تأیید کرد.
اسرارنامه جهت کسب اطمینان از این موضوع از طریق یک تماس کوتاه تلفنی با پسندیده به گفتگو پرداخت.


این عضو جوان و پاسخگوی شورای چهارم سبزوار ضمن تأیید این خبر به اسرارنامه گفت:

پس از حدود چهارماه و نیم از معطلی شهر سبزوار برای شناختن شهردار جدید خود ، سرانجام اعضای شورا امشب بهترین تصمیم ممکن را در انتخاب دکتر محمدعلی طالبی به سمت شهرداری اتخاذ کردند.
وی افزود:دکتر طالبی با 8 رأی مثبت انتخاب شد و اتحاد و انسجامی که بین اعضا در آخرین جلسه وجود داشت ستودنی بود.

پسندیده ادامه داد : دکتر طالبی با توجه به تجربیات گسترده که در سطح ملی دارد ، از بهترین گزینه های شهرداری سبزوار محسوب می شد و شورای شهر با انتخاب ایشان پاسخ خوبی به همه حرف و حدیث های چندماهه داد.

مجله اینترنتی اسرارنامه بدین مناسبت انتخاب دکتر محمدعلی طالبی را به عنوان چهره ای ملی که پیش از این توانمندی های مدیریتی خود را بعضی از عرصه های سیاسی و اداری کشور به نمایش گذاشته است ، به عنوان شهردار دارالمومنین سبزوار تبریک گفته و از زحمات شهردار پیشین حسین مقصودی که با همت و پشتکار خود ، علی رغم شماری  از انتقادات ، فصل جدیدی از فعالیت های همه جانبه شهرداری را در دیار سربداران به نمایش گذاشت قدردانی  می کند.
همچنین جای آن وجود دارد که از اعضای 13 نفره شورای چهارم سبزوار که علی رغم طولانی کردن بیش از حد فرآیند تصمیم گیری ، سرانجام یکی از بهترین گزینه های ممکن را برای تصدی شهرداری سبزوار برگزیدند تقدیر کنیم.
در این بین سپاس ویژه ای برای آقای پسندیده داریم که در این مدت بیشترین ارتباط  و سریعترین اطلاع رسانی را با اصحاب رسانه ، و مردم داشته است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

در آزمون مهم انتخاب شهردار: اعضای شورای شهر سبزوار محبوب مردم یا مدیون مردم؟

نظرت را بنویس
comments

ابراهیم

نقطه چین جان از اسمت معلومه که کلا بد بینی و خب طبعا از آدم بد بین بیشتر از اینم انتظار نمیره دیگه...

مممد نقطه چین

خوب اق ابراهیم عزیز اق ابراهیم گل شما که از اول میگفتی اعضای شورای شهر خوبن و ما دیدیم که کی گفتی ! بگو ببینم مگه دیگه می خواستن اعضای شورا برای سر قبر بنده شهردار انتخاب کنن که اونقدر طول و کشش دادن خوب با همین خوبیشون که شما ادعا می کنید وقت شهرو 4 ماه به هدر دادن کاش به هدر داده باشن اصلا به ...... دادن یک نگاه به شهرای دور و بر بکن ببین بعضیاشون تو همین مدت چه پروزه هایی دارن انجام میدن اونوقت سبزوار تازه شهردارمعلوم کرده قول بهت میدم باطالبیم نمیتونن کار کنن اختلافشون میگیره باز به زودی چون اینا کلا شورای شهر نیستن شورای شهردارین

ابراهیم

از اول میگفتم اعضا شورا خوبن خوبن خوبن حالا ببینید ایشالا همه چی روبراه میشه.مشکل ما اینه که عجولیم.

مفتح

بایستی به سایت های سبزواری که در پروسه انتخاب شهردار ی سبزوار بسیار خوب عمل نمودند قدردانی ویژه ای شود دستمریزاد اسرار نامه

باران

لطفا بیوگرافی آقای طالبی رو هم برای آشنایی بیشتر با ایشون منتشر کنید. ممنون
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما