پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار ۱۱۰مقاله بین‌المللی منتشر کردند

سبزوار- ایرنا- پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی دو سال گذشته ۱۱۰ مقاله به صورت همکاری مشترک با پژوهشگران بین المللی منتشر کردند.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روز سه‌شنبه در این خصص به خبرنگار ایرنا گفت: ارائه این مقالات از سوی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با همکاری مشترک با پژوهشگران بین المللی از جمله پژوهشگرانی از انگلستان، هلند، کانادا، برزیل و استرالیا صورت گرفته است.
 
دکتر فرشته قراط با اشاره به دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه در سال جاری افزود: این دانشگاه در رده بندی پژوهشی پنج رتبه ارتقا یافته و همچنین در منطقه ۹ کشوری پس از  دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه دوم را کسب کرده است.
 
وی ادامه داد: کسب مجوز راه اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات در منطقه ۹ کشور بعد از مشهد و ۱۵ مورد اختراع در حوزه فناوری و تحقیقات برخی از اقدامات حوزه فناوری این دانشگاه طی امسال بوده است.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ورود این دانشگاه به رتبه بندی جهانی سایماگو، کسب مجوز مرکز نوآوری با اختصاص اعتبار معاونت علمی و  کسب مجوز مرکز تحقیقات غیر واگیر از شورای گسترش وزارت بهداشت از دیگر دستاوردهای این دانشگاه در حوزه پژوهشی بوده است.
 
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دارای پنج دانشکده و بیش از دو هزار دانشجوست که در ۲۸ رشته مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی و دستیاری تحصیل می کنند.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما