صرفا جهت اطلاع...

جوابیه شهرداری

 
با سلام
 
احتراما پیرو درج خبری از آقای پسندیده سخنگو و عضو محترم شورای اسلامی شهر سبزوار نکاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح زیر اعلام می گردد.
 
1- به استناد ماده 90 قانون شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و مفاد قانونی آن؛ ( قانون تشکیلات، وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و مقررات مرتبط) کلیه مصوبات شورای اسلامی شهر بعد از تایید و ابلاغ توسط هیات محترم تطبیق قابلیت اجرا خواهد داشت.
 
2- پیشنهادات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مبنی بر کمک های نقدی به افراد حقیقی و حقوقی به استناد قانون فوق الذکر الزاما بعد از تایید هیات تطبیق قابل اجرا خواهد بود که اکثر پیشنهادات مذکور فاقد تایید هیات تطبیق می باشد.
 
3- به استناد تبصره 11 بودجه عمومی مصوب سال 98 شهرداری سبزوار، لوایح فرهنگی با پیشنهاد شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید هیات تطبیق قابل اجرا خواهد بود که پیشنهادهای کمیسیون فرهنگی مراحل قانونی خود را طی ننموده و اجرای آن توسط شهرداری قطعا مغایر با قانون خواهد بود.
 
4- در راستای حفظ و صیانت از ارزش ها و مباحث فرهنگی به پیشنهاد شورای اسلامی شهر، لایحه تهیه و تدوین تقدیم فرهنگی طی نامه شماره 40372 به شورای اسلامی شهر ارسال که بعد از طی مراحل قانونی در شورای شهر و هیات تطبیق قابل اجرا خواهد بود.
 
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تک تک اعضای شورای شهر که با همراهی و همدلی شهرداری را در توسعه عمران شهری یاری نموده اند، تاکید می نماید هرگونه اختلاف شخص در شورا با روند مدیریت شهری به منزله اختلاف نظر کلیه اعضای شورا با شهرداری نخواهد بود. شهرداری قطعا ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر است و غیر از این هم، نخواهد بود.
 
مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما