کارشناس فرهنگی اداره ارشاد اسلامی سبزوار:

فعالیت ها و طرح های پیشنهادی امسال سبزوار برای پایتختی کتاب ایران جامع تر بود

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: فعالیت ها و طرح های پیشنهادی ارسال شده شهرستان به دبیرخانه پنجمین دوره پایتختی کتاب ایران برای سال 98 نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر و جامع تر بوده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه الهه قلعه نویی با اشاره به این که امسال مهلت ارسال آثار برای دومین بار تمدید شد، افزود: آخرین مهلت اعلام شده 30 دی ماه است که البته سبزوار طرح های خود را قبل از این تاریخ ارسال کرده است و احتمالا داوری اوایل بهمن ماه انجام می شود.
 
وی اظهار داشت: فعالیت ها و طرح های مورد نظر در بحث پایتختی کتاب، دو حالت دارد که یک سری از آن ها شامل مجموعه فعالیت هایی است که در یک سال گذشته انجام شده و دیگری طرح هایی هستند که برای اجرا در سال های آینده پیشنهاد می شوند.
 
قلعه نویی افزود: مجموعه فعالیت هایی که در هفته کتاب امسال اجرا شد در بخش فعالیت های انجام گرفته قرار می گیرد که برخی از این فعالیت ها می تواند مستمر باشد و در سال های آینده نیز اجرا شود و لذا جزء طرح های پیشنهادی نیز محسوب می شود.
 
وی همچنین گفت: امسال طرح هایی برای پایتختی کتاب پیشنهاد شد که هنوز اجرایی نشده و انشاءالله قرار است در سال های آتی انجام شود.
 
قلعه نویی با اشاره به این که سال گذشته سبزوار در ردیف بیست نامزد نهایی پایتختی کتاب قرار گرفته بود، اظهار داشت: امسال با برنامه ها و فعالیت هایی که داشته ایم، به شانس سبزوار امیدوارتریم.
 
وی از بیان طرح های ارسال شده خودداری کرد و گفت: از آن جهت که داوری ها هنوز آغاز نشده بهتر است طرح ها رسانه ای نشود.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما