رضا شجاع مقدم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار شد

ریحانه ریاحی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
جلسه تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این جلسه رضا شجاع مقدم از کارمندان با سابقه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به عنوان سرپرست جدید معرفی شد و از زحمات محمد علی آبادی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.
 
محمد علی آبادی در این جلسه گفت: از آنجایی که فرهیختگان ، هنرمندان و بزرگان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در ارتباط هستند و متولی فرهنگ و هنر منطقه محسوب می شود، می توان از این اداره به عنوان بزرگترین خانواده در هر شهرستان، استان و حتی کل کشور؛ نام برد.
 
رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان برخی از دغدغه های خود و هنرمندان، ادامه داد: اولین دغدغه هنرمندان،فرهیختگان و فرهنگیان این شهرستان، نداشتن روز ملی در سبزوار است و این اتفاق مهم، همت مدیریت شهری را می طلبید.
 
وی اظهار داشت: بنده اعتراف می کنم در طول فعالیتم آنقدر درگیر مسائل جزئی شدم که  به عنوان یک هنردوست از کارهای پژوهشی برای فرهنگ شهر بازماندم. کارهایی که می توانست جایگاه سبزوار را رفیع و بزرگ نشان دهد. امیدوارم دوستان بعد از من و همچنین جامعه هنری این دغدغه را اولیت دهند و شاهد این اتفاق باشیم.
 
مشاور مدیرکل و مسئول هماهنگی، پیگیری و نظارت بر امور شهرستان که در مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار حضور داشت، ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم در ادامه این جلسه گفت: آیین تکریم و معارفه رسمی با حضور مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مجلس، فرماندار محترم و معاون استاندار به زودی برگزار می شود.
 
حمید صابر اظهار داشت: گرچه نمی خواهم اغراق کنم و مدیران زیادی تاکنون بوده اند که زمام این اداره را به به شایشتگی و با لیاقت به عهده داشته اند، اما می توانم فعالیت های فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار را به دوران قبل و بعد از علی آبادی تقسیم بندی کنم.
 
صابر در پایان حکم دکتر جعفر مروارید، مدیرکل ارشاد خراسان رضوی، را به رضا شجاعی مقدم تقدیم کرد.
 
گفتنی ست در این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن، هنرمندان، عکاسان، فرهیختگان و اصحاب رسانه حضور داشتند.
 
عکس های این مطلب از آرشیو اسرارنامه و نیز از کانال های تلگرامی سبزوار گرفته شده است:
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

دوران قبل و بعد

این جمله مشاور مدیر کل از پر محتوایی و سبک گفتاری کمرم را شکست عظمت این جمله را به چه کسی می توان گفت:"می توانم فعالیت های فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار را به دوران قبل و بعد از علی آبادی تقسیم بندی کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

نورآبادي

وقتي جلسه اي با حضور هنرمندان محدود بشه به حضور ٤ تا ............................................... ........ دوران هنري شهر هم بايد تقسيم بشه به دوران قبل و بعد ايشون.خدايا مَرِ بكُششششش
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما