تلاش فرزندان دیار سربداران برای تحقق «حماسه سیاسی» در سال 92

در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم سال 92 ، بسیاری از فرزندان منطقه سبزواربزرگ در هر کجای کشور که هستند ، به صورت فعالانه ای به این عرصه مهم گام نهاده اند تا با تلاش خود بخشی از شعار امسال را که به فرموده مقام معظم رهبری سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است ، تحقق بخشند.

یکی از این فرزندان موفق و کوشای دیار سربداران آقای مهدی آزادواری است که اصالتاً متعلق به روستای آزادوار شهرستان جغتای می باشد که هم اکنون در تهران سکونت دارد و اخیراً به جمع نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران پیوسته است.

در متن پیش رو برای آشنایی بیشتر شما مخاطبان گرامی با آقای آزادواری به انتشار یک معرفی نامه مختصر و یکی از مصاحبه های مطبوعاتی وی می پردازیم :   

بخشی از سابقه شغلی مهدی آزادواری :

 مدير سرمايه گذاري صندوق ذخيره كاركنان شهرداري تهران ، مدير امور اعضاي كانون كارگزاران بورس و اوراق بهادر كشور ، عضو هيات مديره انجمن توسعه بهره وري ايران ،عضو هيات مديره شركت عمران اقتصاد شهر ، مدير بورس كالاي بيمه ايران ، مدير اجرايي كارگزاران بانك كشاورزي ، مشاور عالي مدير عامل زاگرس تاكسي ، عضو انجمن اقتصاددانان ، عضو انجمن مديريت، مطبوعاتي و مدرس دانشگاه بوده است. (منبع)


یک مصاحبه مطبوعاتی :


توسعه شهری، رفاه و عدالت اجتماعی سرلوحه کار شورای شهر
مدیر سرمایه گذاری صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران توسعه شهری، رفاه و عدالت اجتماعی را از جمله مهمترین اولویتهای شورای اسلامی شهر دانست.

مهدی آزادواری در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام مطلب فوق افزود: امروزه عدالت در مدیریت شهری، توزیع خدمات شهری به خصوص در حمل و نقل عمومی، افزایش خطوط مترو و ایستگاههای مترو و بهبود خطوط اتوبوسرانی بایستی مورد توجه متخصصین مدیریت شهری قرار گیرد.

این عضو ائتلاف متخصصین مدیریت شهری تصریح کرد: رفع آلودگی هوا و همچنین صوتی و بصری، ساماندهی فروش تراکم ساختمانی، افزایش تعداد میادین عرضه مایحتاج عمومی و عرضه مستقیم کالا و ارایه تسهیلات برای رونق کسب و کار، کارآفرینی و ایجاد اشتغال را در زمره الزامات شورای شهر در حوزه عدالت اجتماعی دانست.

مهدی آزادواری با اشاره اینکه برای رسیدن به هدف "تهران شهری برای زندگی" بایستی برنامه های اجرایی نظیر گسترش خطوط مترو، افزایش تعداد ایستگاه های مترو و انواع اتوبوس شهری، تکمیل و تقویت شبکه حمل و نقل عمومی دارای زمانبندی دقیق، ارزان، ایمن و به دور از انتظارات طولانی در ایستگاههای مذکور عملیاتی شود، اظهار داشت: توجه به شاخص های زیست محیطی بای کاهش آلودگی هوا، ایمنی و پایداری و توسعه عمران شهری، رفع مزاحمتهای ناشی از ساختمان سازی و عملیات عمرانی، جلوگیری از تخلفات ساختمانی، بهبود عملیات جمع آوری و بازیافت زباله و نظافت نهرها و معابر، مشارکت در جمع آوری اتومبیلهای فرسوده نیز باید مورد توجه متخصصین مدیریت شهری در شورای شهر قرار گیرد.

وی ، تسریع در روند بازسازی بافتهای فرسوده ساختمانی و اصلاح شرایط زندگی به خصوص در محله های محروم تهران، افزایش مقاومت و پایداری ابنیه در برابر زلزله و انواع مخاطرات، روان سازی دسترسی سواره و پیاده، افزایش پارکینگ عمومی، همکاری در حفظ و مرمت بافتهای ارزشمند تاریخی و تهران قدیم را نیز به عنوان دیگر پیشنهادات دستیابی به برنامه تهران شهری برای زندگی دانست.

به گفته این عضو هیات مدیره انجمن توسعه بهره وری ایران، هم افزایی برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری، بهره گیری از توانمندی و تجارت تمامی مدیران، ارتقای سرمایه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی برای مشارکت موثر در بهبود کیفیت سطوح زندگی شهروندان نیز از جمله اولویت متخصصین مدیریت شهری در شورای شهر می باشد.

آزادواری به برنامه سلامت شهر و شهروندان، رسیدن به هوای سالم، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در رفت و آمد در سطح شهر اشاره کرد و افزود: ارتقا کلان شهر تهران در تراز ملی و بین المللی به عنوان شهر جهانی، شهری و هوشمند و الکترونیک، شهری در تعامل فزاینده با اقتصاد ملی، منطقه ای و جهانی نیز بایستی مورد توجه شورای شهر قرار گیرد.


کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
انتخابات و سایر امور اداری روستای طبس از این به بعد زیر نظر سبزوار انجام می شود.


نظرت را بنویس
comments

فاطمه آزادواری

با کمال تشکر از اینکه به فکرما و شهرما هستید . انشالا که درتمامی مراحل پیروز باشید.

****ستاره بارون****

الآن که نزدیک انتخاباته بیشتر در مورد کاندیداها مطلب بزنید.یکی از راه های شناخت کاندیداها همین سایتاست.چون توی اون یک هفته که فرصت تبلیغات هست واقعا وقت برای شناخت کاندیداها کمه.مردم الان تشنه این مطالبن بیشتر استقبال می کنن

سعید

چرا نیامده واسه سبزوار نامزد شه رفته تهران؟ شهر خودمون بیشتر نیاز به این جور افراد داره

............

شهردار شهر قم هم یک سبزواریه . آقای محمد دلبری. خوبه درموورد اونم مطلب بنویسد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما