آیا قفل پروژه های عمرانی و توسعه فعالیت فرودگاه سبزوار بعد از سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی باز می شود؟

 
در حالی که به دنبال سفر وزیر راه و شهرسازی به سبزوار در هفته گذشته در زمینه راه آهن، جاده های بین شهری و فرودگاه غرب خراسان رضوی، خبرهایی در رسانه های کشوری منتشر شده است، اما پورتال شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، هیچ خبری از سفر و حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه سبزوار و پروژه های این فرودگاه را منعکس نکرده است.
 
در همین حال، خبر حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه های سمنان و شاهرود که همان روز و بعد از سفر به سبزوار اتفاق افتاد در پورتال شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به خوبی انعکاس یافته است.
 
 
 
با این حال خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی و نیز تعدادی از سایت ها و کانال های محلی سبزوار از قول عباس آخوندی خبر افزایش طول باند، افزودن ۲ هزارمتر مربع به مساحت ترمینال فرودگاه و بهسازی اطراف فرودگاه سبزوار را منتشر کرده اند.
 
امید می رود بعد از مدت ها رکود که در پروژه های عمرانی و نیز توسعه فعالیت های فرودگاه سبزوار شاهد بودیم، این سفر وزیر و نیز سفر رئیس جمهور در اردیبهشت ماه گذشته که از فرودگاه سبزوار به عنوان دروازه ورودی خراسان استفاده شد، کمک موثری به بازشدن طلسم توسعه عمرانی و پیشرفت عملکرد تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی بکند. 
 
گفتنی است فرودگاه سبزوار علی رغم پتانسیل هایی که تاکنون نشان داده، در دو سال اخیر هیچ پروژه توسعه ای مهمی را به اجرا و افتتاح نرسانیده است. همچنین وعده افزایش پروازهای این فرودگاه نیز به مقاصد جدید که چندین مرتبه توسط مسئولان و نمایندگان شهرستان مطرح شده، هنوز تحقق نیافته است.
 
آنطور که کانال تلگرامی هوانوردی سبزوار در تیرماه گذشته خبر داده است، اخیراً رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از مدیر فرودگاه سبزوار، به سبب حضور متعهدانه و کسب موفقیت در طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه ایران در طراز جهانی (اینگام) تقدیر کرده است.
 
بر این اساس انتظار می رود، حضور مهندس روشن بین در جایگاه ریاست فرودگاه سبزوار بتواند تأثیر مثبت خود را در عمل برای پیشرفت فعالیت های عمرانی و توسعه عملکرد تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی نشان دهد.
 
منبع: کانال تلگرامی هُدهُد سبزوار، عصر سبزوار
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما