به مناسبت روز خبرنگار:

تجلیل از خبرنگاران دیار سربداران توسط نمایندگان سبزوار

 
نمایندگان سبزوار به مناسبت روز خبرنگار در مراسمی جداگانه از خبرنگاران دیار سربداران تقدیر کردند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، بعدازظهر روز شنبه در دفتر رمضانعلی سبحانی نشست خبری برای اصحاب رسانه برگزار گردید و در پایان نشست از خبرنگاران تقدیر شد. همچنین حسین مقصودی نیز در همان شب، در باغ سعدآباد از خبرنگاران دیار سربدارن تجلیل به عمل آورد.
 
در مراسم اول، رمضانعلی سبحانی فر تقدیر و تکریم از خبرنگاران را به جا آورد و در ابتدای سخنش، به نقش مهم خبرنگار اشاره کرد و خبرنگار را در صورت انتقال اخبار درست به جامعه و مسئولین، باعث پیشرفت جامعه دانست.
 
به نقل از خبرگزاری ایسنا، وی در این مراسم گفت:
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس:
سوال از رئیس جمهور به نفع نظام نیست
به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: در شرایطی که عملیات رسانه‌ای و اقتصادی دشمن علیه کشور جاری است و نیاز به حفظ وحدت وجود دارد، طرح سوال از رئیس جمهوری به نفع نظام نیست.رمضانعلی سبحانی‌فر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: به طور یقین طرح سوال از رئیس جمهوری از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: در حالی که دشمن با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در پی القای ناکارآمدی نظام و دولت است، تضعیف دولت همسو شدن با دشمن است.
سبحانی‌فر با بیان اینکه ایجاد آرامش در شرایط کنونی نیاز کشور است، افزود: طرح استیضاح سه وزیر پس از ۶ ماه از دولت دوازدهم در تاریخ انقلاب بی سابقه و سبب خدشه به نظام بود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر گذاری تحریم‌های دشمن بر قیمت برخی کالاها گفت: قیمت خودرو تغییری نداشته و تزریق بخشی از نقدینگی جامعه و نگاه سرمایه‌ای به این کالا منجر به افزایش قیمت آن شده است.
وی با بیان اینکه هدف دشمن در عملیات روانی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، گفت: توطئه دشمن با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم خنثی می‌شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل اعتبارات سفر اردیبهشت ماه سال جاری رئیس جمهوری به منطقه غرب خراسان رضوی اختصاص یافت که برای تکمیل و احداث هفت طرح عمرانی و فرهنگی هزینه می‌شود.
وی تصریح کرد: یک هزار میلیارد ریال این اعتبار برای تکمیل طرح راه آهن سبزوار به طول ۴۵ کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد به شهر سبزوار است و برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار نیز ۳۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد.
سبحانی فر اظهار داشت: همچنین برای تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۱۵۰ میلیارد ریال و ۳۵۰ میلیارد ریال برای احداث یک مجتمع فرهنگی در شهر سبزوار اختصاص یافت.
وی افزود: در حوزه راه‌ها نیز ۱۵۰ میلیارد ریال برای مسیر جاده سبزوار به سلطان آباد، ۵۰۰ میلیارد ریال برای چهار بانده شدن مسیر سبزوار به شهر حکم آباد جوین و ۱۵۰ میلیارد ریال به مسیر سه راه برغمد به شهرستان جغتای تخصیص یافت.
منبع: ایسنا
 
همچنین حسین مقصودی  در مراسم همایش تجلیل از خبرنگاران سبزوار بزرگ به رسالت با ارزش خبرنگاران اشاره کرد.
 
 به نقل از خبرگزاری فارس در این همایش گفت:
 
عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس:
 خبرنگاران در جنگ اقتصادی پشتیبان دولت، مجلس و قوه قضائیه باشند
عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل فعالیت گسترده فضای مجازی نیاز جامعه به خبرنگاران بیش تر از هر زمانی احساس می شود و خبرنگاران در جنگ اقتصادی باید پشتیبان دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باشند و مسیر کشور باید به سمت و سوی اتحاد و همدلی سوق داده شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسین مقصودی در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور و جهان اسلام، گفت: امروزه مثلث شوم اسرائیل، عربستان و آمریکا در جهان به یک دیگر پیوسته شده تا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند ولی خوشبختانه با وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان این فتنه دشمن از بین رفته است.
عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور اصحاب رسانه وظایف حساس و سنگینی دارند، افزود: به دلیل فعالیت گسترده فضای مجازی نیاز جامعه به خبرنگاران بیش تر از هر زمانی احساس می شود و خبرنگاران در جنگ اقتصادی باید پشتیبان دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باشند و مسیر کشور باید به سمت و سوی اتحاد و همدلی سوق داده شود.
وی تاکید کرد: خبرنگاران در انتشار مطالب و اخبار نباید به موضوعات حذبی، جناحی و منافع شخصی توجه کنند و قلم و منش خود را باید در مسیر رفع مشکلات مردم و ایجاد همدلی به کار بگیرند.
عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در ادامه از اصحاب رسانه و خبرنگاران درخواست کرد که مطالب و اخبار خود را بر مبنای حقیقت و صداقت مطرح کنند.
مقصودی بیان کرد: امروزه خبرنگاران متاسفانه در فضای مظلومیت قرار گرفته اند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارائه طرح و لوایح حمایتی به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های خبرنگاران هستند.
وی تصریح کرد: دشمن طی 40 سال اخیر به دنبال ایجاد فضای یاس و نا امیدی در میان جامعه بوده و خبرنگاران به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه باید مردم را به سوی وحدت و همدلی سوق دهند.
منبع: خبرگزاری فارس
 
همچنین وی به توضیحاتی درباره حواشی اخیر مجلس در جلسه ی استیضاح ربیعی وزیرکار پرداخت.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما