هدیه ای ناقابل برای آقای دکتر محسنی ثانی

هدیه ای ناقابل برای آقای دکتر محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار ،جوین ، جغتای وخوشاب...
یکی از نمایندگان محترم شهرمان در مجلس شورای اسلامی اخیراً در این ایام مهم سیاسی کشور دست به اقدامات جالبی زده است.ایشان که بعد از تجربه بیش از سی سال حضور در مشاغل مهم سیاسی و مدیریتی کلان کشور ، حالا در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشغول خدمت به مردم است با اطمینان خاطر از کارنامه پربار خویش ، مدت هاست به صورتی آرام و بی صدا در گوشه ای از دنیای مجازی اینترنت برای خود خانه ای آرام و امن ساخته است که از آن طریق به ارائه گزارش عملکرد به همشهریان سبزواری ، جوینی ، جغتایی و خوشابی می پردازد. خوب تا اینجای کار خوب است و صلح و صفا برقرار است و هیچ اشکالی وجودندارد. اما اوضاع از آنجایی  نگران کننده می شود که این آقای نماینده گاهی از همان کلبه اینترنتی ساده و صمیمی خود دست به کارهایی خطرناک می زنند. کارهایی مثل کوبیدن مشت هایی دندان شکن به دهان مخالفین و منتقدین که باعث شده این وبسایت در محافل سیاسی شهر به حاضر جوابی و دادن پاسخ های قانع کننده معروف شود.
همچنین این وبسایت اخیراً شروع به انجام برخی روشنگری های مخوف کرده که است که دیگر نگو و نپرس !

البته ما با روشنگری مخالفتی نداریم. حتی استقبال هم می کنیم . اما خوب معتقدیم هرکاری اصول خاص خودش را دارد. مثلاً اگر یکی از نامزدهای انتخاباتی بخواهد به تهمت زنندگان و دروغ گویان و ایادی استکبار و جاسوسان بی بی سی و ... گوشمالی بدهد و دستشان را رو کند تا مردم فریب چنین افرادی را نخورند اشکالی ندارد اما دراین راه دیگر نباید این همه توصیه و پند و رهنمود دلسوزانه بابا برقی را به دست فراموشی بسپارند که بیچاره زبانش مو در آورد از بس سالها از پشت همین تلویزیون ، همین رسانه صددرصد ملی گفت :
هرگز نشه فراموش
لامپ اضافی خاموش

لامپ اضافی ؟!!!
ای وای ای وای ای وای بله لامپ اضافی آن هم در این سال ها که همه ما از سر اصلاح الگوی مصرف سنگ به شکم هامان بسته ایم ...
اصلاً این چه کاریست ؟ به جان بابابرقی قسم ما خودمان در خانه هایمان همه جا از لامپ های کم مصرف استفاده کرده ایم و مثل روز روشن شده. حالا چرا باید آقای نماینده این همه اصرار بر اسراف انرژی های ملی و مملکتی داشته باشند؟
اصلاً شاید برای همین است که ایشان می خواهند نیروگاه 1000 مگاواتی برق را در سبزوار بسازند. برای همین که برق مصرفی روشنگری هایشان راتأمین نمایند.
نشان به این نشان که در مدت یک ماه گذشته ایشان دو عدد ازاین لامپ ها را به بهانه های مختلف روشن کرده و از همان لحظه تاکنون حتی یک لحظه هم خاموش نکرده اند.می گویید نه آدرس می دهیم برویدخودتان ببینید . اولین لامپ در ذیل مطلب یک روشنگری درمورد قارچ های سمی ایام انتخابات که در تاریخ 29 آذر سال جاری در بخش قند وپند منتشر گردید ، روشن شده و دومین لامپ پرمصرف نیز  همین چند روز قبل درمطلب آگاهی حق مردم است دربخش خبرهای همان وبسایت روشن شده است.
www.mohseni-mr.ir
اینک اسرارنامه که معتقد است خودنمایندگان باید به عنوان قانونگذاران مملکت اولین رعایت کنندگان قانون باشند ازاین نماینده محترم خواهشمند است با ، بابا برقی کمی مهربانتر باشند.
البته ما اصلاً از آن دست وبسایت هایی نیستیم که فقط می خواهند در ایام انتخابات به هرشکلی شده با پخش خبرها وتیترهای ناامیدکننده و منفی به تخریب نمایندگان فعلی بپردازند و برای کاندیدای مورد علاقه خودرأی جمع کنند، اما خوب معتقدیم حرف حساب را هم باید گفت.
اما چون حرف حساب گاهی تلخ است ما برای جبران این تلخی تصمیم گرفته ایم به تمام قربانیانمان هدیه ای ناقابل بدهیم واز دلشان در بیاوریم.حالاآقای دکتر محسنی بعداز دکتر حسن پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دومین فردی هستند که افتخار دارند ازدست اسرارنامه هدیه ای دریافت کنند.
و اسرارنامه ای ها که در مجموع از عملکرد آقایان نماینده در این دوره از مجلس راضی هستند و همین که می بینند حداقل برخلاف دوره های گذشته کمی فضای صلح و آرامش درجو سیاسی شهرستان حاکم شده و سبزوار و دیگر شهرستان های تازه تأسیس این منطقه آنقدر پیشرفت کرده اند که تشکیل استانی جدید به مرکزیت سبزوار قریب الوقوع است برایشان کافی است.
لذا این مجله اینترنتی به عنوان یک رسانه مستقل ، مثبت نگر ، واقع بین ، وحدت طلب و مردمی که درجهت اعتلای فرهنگ محلی سربداران می کوشد تصمیم دارد از همین جا به رسم یادبود برای این نماینده محترم شهرمان یک عدد لامپ کم مصرف هدیه کند تا اگرایشان بازهم خواستند دست به روشنگری بزنند خیالمان راحت باشدکه گام مهمی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی و تقویت فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برداشته ایم.
به نظر شمامخاطبان گرامی چه هدیه های دیگری می توان به این آقای نماینده داد چیست ؟
شما اگر جای ما بودید چه هدیه ای می دادید؟
در مرحله بعدی دوست داریددیگر به سراغ چه کسانی برویم و چه هدیه هایی ببریم ؟
مخاطبان گرامی شما می توانید با نظرات خوب خود در بخش نظرات همین مطلب ، اسرارنامه سبزوار را یاری کنید. مطمئن باشید اگر نظرات ارسالی حاوی توهین به اشخاص و ارزش های ملی ، محلی و مذهبی نباشد درهمین مکان نمایش داده خواهند شد.
کد : 5715


نظرت را بنویس
comments

مسافر............سیتی

امروز قسمت شد از ...

سبزعلی

فیلم بازی نکنید

زاده بیهق

ای بابا شما هم به جمع سبزوار بدون سانسور و سلام سبزوار پیوستید ؟ آخه اونا در تخریب نماینده های این دوره از هیچ تلاشی دریغ نمی کنن. شما که از اول رویکرد مثبت داشتید اقلاً دیگه به سمت این منفی نگری ها نرید. به خدا کارهایی که این دوره محسنی کرده هیچ نماینده ای نکرده. حتی ا گر هم خواستن بکنن از بس با هم اختلاف داشتن نتونستن. همین دوره قبل ................ و ................. ، دوره قبل ترش ................. و .............. و دوره های قبلی همه همیشه مثل ................ و ...............به جون هم افتاده بودن . این دوره دیگه از اختلاف خبری نبود و سبزوار تونست یک عالمه پیشرفت کنه. چرا شما این پیشرفت ها رو به اندازه کافی پوشش نمی دید؟

...

والا چی بگم؟! من که سر از کار این 5715 در نیاوردم...گیج شدم یه کم... البته با عرض معذرت. میدونم آی کیو خودم یه کم مشکل داره!

محسن

اگه بتونید یکی از مسئولین شهرستان رو دعوت کنید به اسرار نامه به یک مناظره بین مردم خیلی خوب میشه اگه بشه یا حداقل یه نظر سنجی در مورد انتخابات اون گوشه یایه جایی بزارین بین سردارداورزنی محسنی بروغنی که شانس کمتری داره محبی سید آبادی اگه صلاحیتش تایید بشه و... اگه این نظر سنجی رو گذاشتین یعنی تصمیمتون قطعی شد و تا اون موقع انتخابات تموم نشده بود یه جوری باشه یه نفر بتونه به چند تا گزینه رای بده ممنون
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما