حاج علی اصغر معتکف فر مردی از جنس ایثار در سبزوار به مقام شهادت نائل شد

امروز دیار سربداران شاهد پر کشیدن مردی از جنس ایثار و استقامت بود. مردی که در جبهه های نبرد دفاع مقدس به افتخار جانبازی دست یافته بود و سرانجام در روز چهارشنبه 8 دی 95 به فیض رفیع شهادت نائل شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه حاج علی اصغر معتکف فر با درجه جانبازی 70 درصد، یک عمر درد قطع نخاع و مسمومیت شیمیایی را از دوران جنگ تحمیلی به یادگار داشت و از چند روز قبل به علت عوارض گازهای شیمیایی در بخش ICU بیمارستان واسعی بستری بود و سرانجام امروز به جمع دوستان و همسنگران شهید خود پیوست.
 
شایان ذکر است : شهید حاج علی اصغر معتکف فر که اولین جانباز قطع نخاع 70 درصد دیار سربداران بود که در عملیات بیت المقدس قطع نخاع و از ناحیه چشم چپ نیز نابینا شد.
 
وی پس از 5 سال بستری در بیمارستان های اهواز، تبریز و... توانست به زندگی و روال تقریبا عادی زندگی بازگردد و به عنوان مسئول کمیسیون بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار به مدت 25 سال مشغول خدمت به جانبارزان و خانواده معزز شهدا بود.
 
شهید معتکف فر از 8 سال گذشته به علت  استشمام گاز خردل در دوران دفاع مقدس مبتلا به سرطان ریه شد و تیروئید وی تخلیه گردید و تحت شیمی درمانی و پرتو درمانی های مکرر قرار گرفت.
 
پیکر این شهید بزرگوار صبح روز پنجشنبه 9 دی از مقابل مسجد جامع سبزوار بر دستان مردم شهیدپرور دیار سربداران تشییع خواهد شد.
 
با سپاس از ابوالفضل عصارزاده به خاطر همکاری در تهیه این خبر
 
گفتنی است نام و معرفی شهید معتکف فر در فهرست شهدای والامقام سبزوار که از مدتی قبل توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
 
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما