دانشگاه حکیم سبزواری تبدیل به قطب علمی اتوماسیون شبکه توزیع برق کشور می شود

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: شرکت توانیر به دنبال تبدیل دانشگاه حکیم سبزواری به قطب علمی اتوماسیون شبکه توزیع برق کشور می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه  دکتر محمود رضا حقی فام  صبح امروز در مراسم افتتاح طرح های ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزورای و شرکت توزیع برق خراسان در جمع خبرنگاران ، افزود: با توجه به پتانسیل بالای علمی و اجرایی  در دانشگاه  حکیم سبزواری  شرکت توانیرقصد دارد قطب علمی اتوماسیون شبکه توزیع برق کشور را در این دانشگاه ایجاد کند.
 
وی  با تاکید بر ضرورت تشکیل قطب‌های مشترک علمی-تخصصی با دانشگاه‌ها در زمینه‌های مورد نیاز شرکت‌های توزیع برق کشور بر اساس توانمندی‌های دانشگاه ها تصریح کرد: با توجه به وجود متخصصین زبده و کارآمد  و تجربیات ارزنده دانشگاه در راستای پیاده سازی طرح های اتوماسیون شبکه برق در منطقه،  شرکت توانیر از تشکیل این قطب علمی با ترکیب اعضاء هیئت علمی دانشگاه  حکیم سبزواری  و متخصصان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی  حمایت می کند.
 
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در ادامه با اشاره به افتتاح طرح های ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری با شرکت توزیع برق خراسان رضوی، عنوان داشت: باعث خرسندی است که شرکت توزیع برق استان  خراسان رضوی به موضوع مهمی همچون اتوماسیون شبکه برق پرداخته و این طرح توسط یک دانشگاه به سرانجام رسیده که این خود ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه را به خوبی متبلور می کند.
 
دکتر حقی فام در ادامه دانشگاه حکیم سبزواری را دانشگاهی پویا و برخوردار عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی های بالایی که امروز در این دانشگاه مشاهده کردم بی شک  در آینده نزدیک شاهد حضور این مرکز علمی در سطوح بالایی علمی کشور خواهیم بود.
 
منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری 
نظرت را بنویس
comments

کتاب تازه اي درباره تاريخ بيهقي با عنوان "تاريخ بيهقي به روايتي ديگر" آيا استادان و دانشگاه هاي سبزوار از اين ها خبر دارند. روزنامه ايران سه شنبه هفته پيش 18 آبان ص 16 با نويسنده مصاحبه کرده است اگر تو سايت بزنيد خوبه. لااقل اين استادان و دانشکده هاي عقب مانده ما اگر خودشان در اين زمينه کاري و پژوهشي نمي کنند از اين کارها خبردار بشنوند. واقعا دانشکده هاي ادبيات ما چه مي کنند؟

روزنامه شرق امروز مطلبي با اين عنوان درباره حسين ترابي مستند ساز سبزواري زده اگر بياريد خوبه. حسين ترابي از جمله کساني است که شايد خيلي ها نشاسند اما تنها مستند انقلاب اسلامي را ساخته به نام "براي آزادي". او هم مثل دکتر قندي متاسفانه ناشناخته است در زادگاهش _______ استاد «حسین ترابى» از پوستر دهمین جشنواره بین المللى «سینما-حقیقت» رونمایى کرد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما