معاون استاندار: پرونده ارتقاء تقسیمات کشوری در خراسان رضوی تکمیل شد

معاون استاندار خراسان رضوی: پرونده ارتقا تقسیمات کشوری در استان تکمیل شد
 
مشهد- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: پرونده ارتقا 25 واحد تقسیمات کشوری این استان تکمیل و به وزارت کشور ارسال شده است.
 
به گزارش ایرنا، سیدجواد حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در سبزوار افزود: این واحدها شامل ارتقاء روستاها به مرکز بخش و بخشها به شهرستان است.
 
 
* هرگونه فعالیت انتخاباتی ممنوع است
 
وی همچنین گفت: انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی تا پیش از اعلام رسمی زمان انتخابات ممنوع است.
 
معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حضور اشخاص تحت عنوان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نشستهای عمومی ممنوع است.
 
وی افزود: اما حضور افراد به صورت شخصی و بدون ذکر عنوان کاندیدا در این نشستها منع قانونی ندارد.
 
حسینی ادامه داد: هرگونه تبلیغات با عنوان نامزد انتخابات در سطح استان رصد و با رفتارهای خلاف قانون برخورد می شود.
 
نظرت را بنویس
comments

رضا چوبداری -

سلام بیایید برای استان شدن: سبزوارو نیشابور و شاهرود بامرکزیت سبزوار و تشکیل استان خراسان غربی بزرگ تلاش کنیم چون سبزوار مابین نیشابور و شاهروده برای نجات نیشابور و سبزوار از مشهد ونجات شاهرود از سمنان کاری کنیم "مسئول هیئت الرضای روستای کلاته نوبهار اقای رضا چوبداری "

خواهشا بدون کارشناسی و دقت نظر صحبت از ارتقاء سبزوار بدین گونه نکنید

سید یوسف ازاد

استان سربداران این نام استانی است که مدت‌هاست مردم سبزوار درخواست تشکیل آن را دارند. تقریبا از همان زمانی که استان خراسان به سه بخش شمالی، رضوی و جنوبی تقسیم شد و بازاریان سبزوار در اعتراض به طرح تقسیم خراسان مغازه هایشان را تعطیل کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند. با این حال تعداد کم شهرستان‌های اطراف سبزوار یکی از بزرگترین دلایل استان نشدن این منطقه بوده است. اما اکنون سبزوار و بخش های تابعه آن به شهرستان ارتقا یافته اند از جمله: جوین ، داورزن ، جغتای و خوشاب و در آینده نزدیک ششتمد در این استان قرار می گیرند. جمعیت مجموعه سبزوار و شهرستان های اطرافش به حدود 450 هزار نفر می رسد. البته شهرستان های اسفراین و بردسکن هم که بیشترین تجارتشان با تجار سبزواریست تمایل به پیوستن به سبزواررا دارندتا به استان سربداران ملحق شوند. سبزوار اولین شهرستان خراسان رضوی بود که به فرمانداری ویژه ارتقا یافت.

اسفراین؟ کجای کاری داداش همین جوین و جغتای هم دارن به خراسان شمالی ملحق میشن
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما