بزرگداشت محمود برآبادی نویسنده برجسته کتاب کودک در سبزوار برگزار می شود

در ایامی که نزدیک به سالروز تولد استاد محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری و آقای رمان ایران هستیم، خبر برگزاری مراسم بزرگداشت محمود برآبادی که وی نیز از نویسندگان برجسته معاصر ایران در حوزه کتاب کودکان و نوجوانان است، در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است ، تا روزهای میانی مردادماه 95، جزء ادبی ترین و فرهنگی ترین روزهای این سال برای سبزواری ها باشند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه هرچند در فضای خبری و رسانه ای سبزوار تا به این لحظه هیچ خبری از برگزاری مراسم بزرگداشت محمود برآبادی درج نشده است، اما خبرگزاری ایسنا، این رویداد را برای روز پنجشنبه هفتم مرداد یعنی فقط 5 روز دیگر، عنوان کرده است!
 
امید می رود مسئولان و نیز اصحاب فرهنگ و هنر سبزوار در این مدت کوتاه بتوانند خود را به خوبی برای برگزاری آیین بزرگداشت یکی از همشهریان فرهیخته شان آماده کنند.
 
خبر ایسنا در ادامه به شرح زیر منتشر می شود:
 
جشن ادبیات کودک و نوجوان با مراسم بزرگداشت جعفر توزنده‌جانی و محمود برآبادی همراه می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، به دنبال تصمیم ستاد اجرایی پایتخت کتاب ایران؛ نیشابور، مبنی بر برگزاری جشن ادبیات کودک و نوجوان با حضور 50 نویسنده، مراسم بزرگداشت جعفر توزنده‌جانی چهارشنبه ششم مرداد در نیشابور و مراسم بزرگداشت محمود برآبادی پنج‌شنبه هفتم مرداد در سبزوار برگزار می‌شود.
 
در این جشن نویسندگان برای کودکان و بزرگسالان کارگاه‌های شعر، داستان، تصویرگری و طنز برگزار می‌کنند و در کتابخانه‌ها جشن امضای کتاب برگزار می‌شود. شعرخوانی و قصه‌خوانی بر مزار خیام و عطار از دیگر برنامه‌های این جشن اعلام شده است.
 
فهرست کتاب‌های افرادی که در این سفر خواهند بود به ستاد پایتخت کتاب اعلام شده تا بتوانند کتاب‌ها را با تخفیف 40 درصد در اختیار کتاب‌فروشی‌های نیشابور قرار دهند.
 
چند روز پیش طی مراسمی لوح و تندیس پایتخت کتاب ایران از اهواز به نیشابور تحویل داده شد.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما