همزمان با سراسر کشور:

انتخابات شورای اجرایی هلال احمر در سبزوار برگزار شد

همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای اجرایی هلال احمر در سبزوار برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، شعبه اخذ رای این شهرستان همزمان با سراسر کشور در ساعت 9 صبح روز جمعه باز و پس از برگزاری مجمع عمومی و رسیدن به حد نصاب  داوطلبین فرآیند رای گیری آغاز شد.
در ابتدای این مراسم معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار اظهارداشت: در این انتخابات تعداد 12 تن داوطلبان  نامزد شورای اجرایی و سه نیز نامزد بازرسی کاندیدا شده اند.
وی ادامه داد: یک شعبه رای گیری و 3 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.
محمد علی جباری ثانی با اشاره به اینکه بستر سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم و درست با مشارکت حداکثری اعضاء فراهم شده عنوان کرد: در این دوره بایستی چهار تن در بخش شورای اجرایی و یک تن نیز در زمینه بازرسی توسط رای دهندگان انتخاب شوند.
رئیس ستاد انتخابات جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان اینکه برای برگزاری این انتخابات پرسنل،امدادگران و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر زحمات زیادی را کشیده اند، گفت:من قدر دان زحمات تمام این عزیزان هستم.
جباری افزود: شورای اجرایی بازوی توانایی جمعیت هلال احمر است و ما قدر دان حضور نامزدهای این دوره از انتخابات هستیم که با حضور خود زمینه برگزاری این اتفاق مهم در هلال احمر را فراهم کرده اند.
در ادامه با اعلام ساعت مقرر و دستور معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت  به عنوان رئیس ستاد انتخابات  جمعیت هلال احمر شهرستان آقایان امیر حسین نودهی به عنوان کوچکترین و حسن  ایمانپناه  به عنوان کهن سال ترین رای دهنده  هیات رئیسه سنی را تشکیل دادند.
در ادامه فرآیند اخذ رای از داوطلبان آغاز شد و تعرفه های رای براساس ضوابط قانونی توزیع شد.
انتخابات در ساعت 15  به پایان شمارش آرائ توسط اعضاء شعب انجام شد.
سپس رئیس ستاد انتخابات هلال احمر شهرستان سبزوار با اعلام اسامی منتخبین به کار انتخابات پایان داد.
محمد علی جباری ثانی در حاشیه این انتخابات گفت: ما شاهد مشارکت خوبی از سوی داوطلبین عضو جمعیت هلال احمر بودیم.
وی افزود:آقایان دکتر محمود فاضل،احمد برادران،سید محمد احمدی و دکتر رضا ناوی پور و رضا کاشکی منتخب این دوره شورای اجرایی  جمعیت هلال احمر سبزوار شدند.
وی عنوان کرد: از همه عزیزانی که در این دوره با حضور خود این انتخابات را رقم زند ممنونیم و از سایر نامزدهایی که در این انتخابات زمینه را برای حضوری پرشور فراهم کردند نیز تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: منتخبین در شورای اجرایی جمعیت هلال احمر سبزوار پس از تایید توسط شورای عالی انتخابات جمعیت هلال احمر کشور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما