در هیایوی انتخابات رویدادهای فرهنگی سبزوار را فراموش نکنیم / 8 اسفند بزرگداشت حکیم سبزواری

با آغاز مهلت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شور وهیاهوی خاصی در سطح شهرها و روستاهای مختلف کشور از جمله سبزوار برپا شده است که البته طبیعی است و هرچه به سمت 7 اسفند روز رای گیری پیش برویم این شور و هیجان شدت می گیرد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه با وجود همه اهمیتی که انتخابات ها برای کشور دارند، اما نباید باعث شوند، رویدادهای مهم فرهنگی مناطق مختلف کشور به دست فراموشی سپرده شوند. بیمی که امسال درباره 8 اسفند روز بزرگداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری می رود.

حداقل انتظاری که می توان در این زمینه داشت این است که مسئولان فرهنگی شهرستان و نیز اصحاب رسانه دیار سربداران تاریخ 8 اسفند را فراموش نکنند و در سکوت کامل خبری از کنار آن عبور نکنند.

نباید فراموش کرد که بزرگان هر جامعه شناسنامه های هویت فرهنگی مردم آن جامعه هستند و مردمی که به بزرگان و مشاهیر فرهیخته خود پشت کنند، انگار هویت و ریشه های فرهنگی خود را دست کم گرفته اند.

اینک اسرارنامه پیشاپیش فرا رسیدن 8 اسفند روزی که در ضمیمه تقویم کشور به عنوان روز بزرگداشت فیلسوف برجسته، شاعر و عارف نامی ایران در چند قرن اخیر حکیم حاج ملاهادی سبزواری درج شده است، را تبریک عرض می کند.

 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما