بیمارستان فوق تخصصی حشمیته سبزوار با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بازهم خبر افتتاح بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه را داد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در چند ماه اخیر مرتباً خبرهای افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار در رسانه ها منتشر می شود و زمان آن از هفته دولت در شهریور ماه به مهرو سپس به آذر و دی و اکنون که در بهمن هستیم این وعده ظاهرا در حال تحقق است!
 
دکتر علیرضا مسلم در جدیدترین مصاحبه خود با خبرگزاری تسنیم درباره افتتاح بزرگترین طرح درمانی نیمه غربی خراسان رضوی در سبزوار از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح این بیمارستان خبر داده است.
 
عده ای از منتقدان عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نگرانند که افتتاح این بیمارستان که با بودجه های دولتی ساخته شده است، در ایام نزدیک به انتخابات 94 برای استفاده های تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم باشد. 
 
البته بیمارستان حشمتیه هر زمان که افتتاح شود، مشکلات زیادی پیش رو خواهد داشت زیرا نداشتن پارکینگ برای بیمارستانی به این  بزرگی در یکی از خیابان های مرکزی و شلوغ و پرترافیک شهر سبزوار واقعا معضل بزرگی است که هنوز هیچ کس برای آن فکری اساسی و همیشگی نکرده است.
 
اسرارنامه در ادامه متن مصاحبه دکتر مسلم با خبرگزاری تسنیم درباره بیمارستان حشمتیه را منتشر می کند:
 
با حضور وزیر بهداشت
بزرگترین طرح درمانی غرب خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بزرگترین طرح درمانی غرب خراسان رضوی با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می‌رسد.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، علیرضا مسلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بهره برداری از بزرگترین طرح بهداشتی و درمانی غرب خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: این طرح درمانی در سال 86 روند اجرایی خود را آغاز کرد و قرار بود با تامین اعتبارات مورد نیاز در اواخر سال 89 به بهره برداری برسد.
 
مسلم با بیان اینکه به دلیل شرایط مالی و اوضاع اقتصادی در گذشته اعتبارات این طرح عمرانی تا سال 90 ادامه پیدا کرد تصریح کرد: این طرح با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در این سال متوقف شد.
 
مسلم با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای بهره برداری از این طرح عمرانی خاطرنشان کرد: با سفر وزیر بهداشت و درمان به سبزوار و همدلی ایجاد شده بین مدیریت شهری و نمایندگان مجلس اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برای سرعت گرفتن روند اجرایی طرح تخصیص پیدا کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عنوان کرد: با سرعت گرفتن کار و تامین اعتبار 650 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و فعالیت‌های عمرانی، این طرح عمرانی به پایان رسید.
 
وی با بیان اینکه این بیمارستان 245 تختخوابی و در  18 هزار متر مربع زیربنا و در زمینی به وسعت 10 هزار متر ساخته شده است گفت: بیمارستان دارای دو کلینیک و پاراکلینیک مجهز تخصصی و فوق تخصصی و بخش‌های قلب، اطفال، نوزادان، رادیولوژی، آنژیوگرافی و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده حدود 500 نیرو شامل کادر پزشکی، نیروهای اداری و خدماتی مورد نیاز این بیمارستان هم تامین شده است یادآور شد: این طرح درمانی روز شنبه هفته آتی با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.
 
نظرت را بنویس
comments

دانشگاه

سلام زمانش مشخص شده روز شنبه هفته دیگه....انتهای خبر و دقت کن
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما