طی بازدید محمدرضا محسنی ثانی مطرح شد:

ابراز خرسندی نماینده سبزوار از سرعت پروژه های عمرانی دانشگاه فناوریهای نوین

دکتر محسنی ثانی نماينده‌ مردم  سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شوراي اسلامي ضمن بازديد از پروژه‌هاي عمراني دانشگاه با هیات رئیسه ديدار و گفت‌وگو كرد. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فناوریهای نوین، در این دیدار دکتر جلیل‌وند رئیس دانشگاه با ارائه گزارشی از روند احداث پروژه های عمرانی و تاسیساتی در دانشگاه، گفت: با وجود همه محدودیت ها، روند تکمیل پروژه های دانشگاه پیشرفته خوبی داشته  و سعی خواهیم کرد تا ماه آینده سایت و کتابخانه دانشگاه را نیز به بهره برداری برسانیم.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعيت آموزشي، پژوهشي و عمراني دانشگاه، تأمین و تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری، خواستار حمایت هرچه بيشتر و توجه ویژه‌ به دانشگاه فناوری های نوین سبزوار به عنوان مجموعه‌ ای نوپا شد.
ویهمچنین عنوان کرد: تأمین و تکمیل این پروژه ها در آینده نیازمند حمایت و جذب بودجه بیشتر است.      
در این دیدار دکتر محسنی ثانی، پس از بازديد از پروژه‌هاي عمراني دانشگاه، تغییرات صورت گرفته در این چند ماه را بسیار ملموس و عینی دانست و مدیریت و عملکرد دکتر جلیل‌وند را در راستای پیشرفت سریع پروژه ها و ایجاد تغییرات اساسی، شایسته تجلیل ویژه ارزیابی کرد.
وی بابت این تلاش‌ها از هیات رئیسه و کارکنان خدوم دانشگاه قدردانی نمود واظهار داشت: تغییرات چشمگیری نسبت به گذشته در این چند ماه صورت گرفته که اکنون با مشاهده این پیشرفت ها میتوان گفت که دانشگاه فناوری های نوین سبزوار در مسیر دانشگاه های نسل سوم قرارگرفته است.
 ایشان ارتقای كمي و كيفي دانشگاه را مرهون تلاش و همياري بیشتر دانست و خاطر نشان کرد: امید است با رفع مشکلات اين مجموعه، در راستاي اعتلا و ارتقاي آموزش عالي گامي موثر و خداپسندانه ای برداشته شود.
دکتر محسنی ثانی در ادامه ابراز اميدواري كرد با برگزاري جلسات بيشتر و تعامل با ساير دستگاه هاي اجرايی شهرستان، مشكلات دانشگاه رفع و شاهد شكوفايي و رشد بيشتر این دانشگاه باشيم. 
 
وی از کتابخانه مرکزی دیجیتال، دانشکده مهندسی، سالن چند منظوره استاد شریعتی،اداره آموزش، خوابگاه ها و محوطه سازی های دانشگاه بازدید و در جریان روند تکمیل این پروژه ها قرار گرفت.
نماینده مردم سبزوار ضمن ابراز خرسندی از سرعت تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه در خصوص تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز دانشگاه قول دادند که از طریق مراجع ذیربط موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.
 
 
 
 
 

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما