حضور پررنگ منطقه سربداران در خبرگزاری معتبرایرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در بخش خراسان رضوی ، مدتی است این افتخار را دارد که تعداد قابل توجهی از خبرها و گزارش هایی که منتشرمی کند به سرزمین پرافتخارسربداران اختصاص داشته باشد.
براساس بررسی هایی که اسرارنامه  انجام داده است نمایندگی این خبرگزاری که در شهرستان سبزوار توسط چند تن از خبرنگاران با سابقه و پرتلاش سبزواری حمایت می شود تا کنون توانسته است به خوبی خبرها و گزارش هایی از موفقیت ها ، مشکلات ، عملکرد مسئولین ، آداب و رسوم  سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن ، روداب و ششتمد را در این رسانه ی پرمخاطب کشوری منتشر کند.
 به طوری که هم اکنون هریک از مخاطبان گرامی اسرارنامه می توانند با ورود به صفحه ی خراسان رضوی خبرگزاری ایرنا و مشاهده ی صفحه ی اصلی سایت استانی و نیز آرشیو خبرها و گزارش های این بخش ، به موارد متعددی از خبرها و گزارش ها از سرزمین سربداران دست یابند که حجم قابل توجهی از همه ی خبرها و گزارش های این پایگاه خبری را تشکیل داده است.
اسرارنامه بدین وسیله از همکاران رسانه ای خود خانم ها و آقایان محمد مهرنیا ، زهرا جراحی ، روح الله مهری و... به عنوان خبرنگاران تلاش گر ایرنا و به ویژه آقای محمد مهرنیا که مسئول این خبرگزاری در سبزوار است ، سپاس گذاری می نماید.
کد : 5715
مجله اینترنتی اسرارنامه حامی فعالیت های رسانه ای سازنده برای دیارپرافتخار سربداران

نظرت را بنویس
comments

سرزمین سربداران

اتفاقا من الان رفتم تنها یک گزارش بود روزهای قبلی خیلی بیشتر از سبزوار خبر میزاشت این خبر رو روزهای قبل میزاشتین بهتر بود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما