استقبال از پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه سبزوار

مدتی است با برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه سبزوار، رضایت نسبی مسافران پروازهای مسیر هوایی سبزوار – تهران تأمین شده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، «ماهان ایر» که در حال حاضر به خاطر میزان پایین تأخیرها، کنسلی کم پروازها، ارائه خدمات مناسب پذیرایی و رفاهی برای مسافران و ... به برند موفقی برای کرمانی ها در صنعت حمل و نقل هوایی کشور تبدیل شده و در ردیف معتبرترین شرکت های هواپیمایی فعلی ایران محسوب می شود، از شهریور 94 برای نخستین بار پروازهای خود را در فرودگاه سبزوار راه اندازی کرده و در حال حاضر روزهای شنبه و سه شنبه 4 پرواز رفت و برگشت به تهران انجام می دهد.
 
با توجه به کیفیت مناسب خدمات هواپیمایی ماهان درفرودگاه سبزوار و استقبال مناسب همشهریان سبزواری امید می رود زمینه افزایش تعداد پروازهای این شرکت هواپیمایی در دومین فرودگاه استان خراسان رضوی فراهم شود.
 
گفتنی است فرودگاه سبزوار پیش از این برای دوره هایی نسبتاً طولانی سابقه برقراری 6 روز پرواز و مجموعاً 12 پرواز رفت و برگشت به تهران در هفته را داشته که اتفاقا هم از لحاظ میزان جابه جایی بار وهم از لحاظ ضریب اشغال صندلی ها از متوسط فرودگاه های کشور بالاتر بوده است و اینک نیز باتوجه به اینکه این شهر به عنوان مهمترین قطب های دانشگاهی، صنعتی، تجاری، ورزشی و فرهنگی و جمعیتی شمال شرق کشور است ظرفیت برقراری پروازهای روزانه و حتی بیشتر از آن در فرودگاه سبزوار وجود دارد.
 
فرودگاه سبزوار سابقه برقراری یک سال پرواز مرتب خارجی به مقصد بغداد پایتخت عراق و نیز سابقه پرواز رفت و برگشت به دمشق پایتخت سوریه را داشته و همچنین به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا کنون چند مرتبه نیز میزبان پروازهای برگشتی از فرودگاه مشهد بوده است.
 
دومین و تنها فرودگاه فعال استان 6 میلیون نفری خراسان رضوی در سبزوار در دهه 70 و 80 با همت و سرمایه مردمی ساخته شد و در سال 82 به افتتاح رسید و از سال 85 به عنوان مرز مجاز هوایی شناخته شد.
 
تا کنون شرکت های هواپیمایی ماهان، آسمان و تابان در فرودگاه سبزوار پرواز داشته اند.
شماگرامیان هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با شرکت هواپیمایی ماهان به پیوند زیر مراجعه کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما