انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر سبزوار برگزار شد / رئیس ونایب رئیس شورا ابقاء شدند

سبزوار-انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر به منظور برگزاری انتخاب هیئت رئیسه روز چهارشنبه به صورت غیر علنی برگزار شد که در این انتخابات کاظم کرامت تنها نامزد ریاست شورا با ۱۲ رای مثبت برای یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار ابقاء شد.

همچنین برای تصاحب نائب رئیسی شورا اسدالله نورنهنگ و مسعود پسندیده با هم به رقابت کردند که نورنهنگ با ۸ رای برای دومین سال به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

حسین بروغنی، عبدالحسین کارگری  و محمدرضا قلعه نویی هم با ۱۲ رای به ترتیب به عنوان خزانه دار، منشی اول و دوم انتخاب شدند.

گفتنی است که برای انتخاب هر ۵ نفر عضو هیات رئیسه، یک رای سفید به صندوق انداخته شده بود

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اسدالله نورنهنگ از سمت های خود در شورای شهر سبزوار استعفا داد

نظرت را بنویس
comments

ش. د -یکی از طرفداران اسرار نامه

مگه جز کاظم کرامت کسی کاندید شد که 12 تا رأی آورده!! نورنهنگ جان شما که خواستی مثلا با استعفا خودی نشون بدی باز سوتی دادید ...! اول استعفا دادی وبعد کاندید شدن برای نائب رئیسی!! چقد ابتکار عمل دارین شما. جل الخالق چه اتفاقات نادری در شورای شهر ما می افته!!

به غیر از شورای اول بقیه شوراهای سبزوار چنگی به دل نمیزدن ولی شورای چهارم همینکه دکتر طالبی رو انتخاب کردن واسه شهردار یک کار مثبتی محسوب میشه براشون

م.ب

سلام. نورنهنگ از کمیسیون استعفا داد نه از شورا. و بعد ... مردم احمق نیستند می فهمند که تا پایان زمان ماندن این افراد در شورا چیزی نمونده این آقایان باهوش اگه می خواستن به خاطر نارضایتیشون از کارکرد شهردار استعفا بدن باید خیلی پیش تر از این ها این کارو می کردن نه الان که...

نور نهنگ که دو سه هفته قبل استعفا داد الان باز نتونسته دل از مقام بکنه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما