مهدی مقصودی:

موزه شهر سبزوار باید تقویت شود / بهره برداری مطلوب از موزه شهر سبزوار صورت نمی گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر سبزوار:
مسئولان شهروندان ساکن در مسکن مهر سبزوار را رها کرده‌اند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر سبزوار گفت: مسئولان شهروندان ساکن در مسکن مهر سبزوار را رها کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهدی مقصودی صبح امروز در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سبزوار با بیان اینکه مسئولان، مردم ساکن در مسکن مهر سبزوار را رها کرده‌اند، اظهار کرد: بیش از 4 سال است که خانه‌های مسکن مهر ساخته و بیش از 10 هزار شهروند سبزواری در این منازل ساکن شده‌اند و این در حالی است که مردم این سایت از کمترین امکانات تفریحی، مذهبی و اجتماعی محروم هستند.

وی با بیان اینکه امروز اگر در هر روستای این شهرستان قدم بگذارید قطعا یک پارک محله با بهترین امکانات را مشاهده می‌کنید، تصریح کرد: متاسفانه در مسکن مهر سبزوار با این جمعیت یک پارک محله و مسجد در خور شأن ساخته نشده و این مسئله تبدیل به یک بحران در منطقه شده است.

مقصودی با بیان اینکه امروز عرفان‌های نو ظهور و فرق ضاله فعالیت‌های وسیعی را در سطوح مختلف آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مسجد پایگاه دینی و فرهنگی هر منطقه‌ای است و روحانیت به عنوان نبض و قلب تپنده این مجموعه وظیفه مهمی را در راه هدایت و ارشاد جوانان برعهده دارد و این در حالی است که ما در یک مجموعه 10 هزار نفری مسجدی نداریم و این مسئله در آینده تبعات منفی اجتماعی و فرهنگی در پی خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه مردم مسکن مهر سبزوار حقوقی بر گردن مسئولان شهرستان دارند، ادامه داد: در آینده ممکن است هر اتفاقی در این مجموعه رخ دهد و مدیران شهری باید در این زمینه هوشیارتر باشند و سعی در رفع مشکلات مسکن مهر داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت رونق بخشی موزه شهر سبزوار ادامه داد: متاسفانه موزه شهر با وجود اینکه امروز در حد و سطح نام یک موزه است هنوز به صورت مطلوب مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.

مقصودی با بیان اینکه انتظار ما از مسئولان موزه شهر بهره‌برداری مطلوب از این مجموعه است، ادامه داد: موزه شهر باید تقویت شود و در این زمینه شورا آماده همکاری و همراه با شهرداری است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آیا دانشگاه علوم پزشکی  قصد تخریب باغ ملی سبزوار را دارد؟

نظرت را بنویس
comments

باشتینی

جالب اینجاست تا دکتر سلیمانی رییس میراث شدند و از سابقه ی مدیریت ایشان در موزه ی شهر تعریف و تمجید شد، یکهوووووو آقایان شورا، شدند دلسوز موزه و موزه شد ضعیف ، بد و اخ. پناه بر خدا ..!

*

به نظرمیرسه اعضا شورا دوباره سروکله شون پیدا شده
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما