محمدابراهیم اکبری: نخبه ها به جای خود! طنز

محمد ابراهمی اکبری نیسنده و طنز پرداز سبزواری در یکی ازمطالب جدید طنز وبلاگ خود در واکنش به یکی از اظهارات اخیر رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم سبزوار که گفته است خبرنگاران نخبگان را برای نمایندگی به مردم معرفی کنندف نوشته است:

دکتر محسنی ثانی نماینده محترم سبزوار: خبرنگاران نخبگان را برای نمایندگی به مردم معرفی کنند .

_ نخبه ها به جای خود ! از جلو نظام ...! شر منده ام که نمی توانم همه شما را برای نمایندگی معرفی کنم .لطف کنید این پنج گروه نخبه خودشان از تو صف بروند بیرون!

1 _نخبه های زیر زمینی !( بر و بچ 16ساله که تو اشپز خانه ها و زیر زمین ها هی همینطور برای خودشان غنی سازی می کنن چه جورم  ! اما مهر ورزی نیس  برایشان اسپند دود کند.)

2_ نخبه های بی مایه! ( دقت داشته باشید باید بتوانید از همین امروز ده دوازده تا اشپز و اشپز خانه رادو شیفت سه شیفت بسیج کنید ! نخبه ای که نداند یک کیلو شنسل مرغ چند سیخ جوجه می شود یا مثلا ده من برنج شکم چند هوادار را سیر می کند !؟ بیخود وقتش را نگیرد ! برود دوره ی بعد انشاءا..

3_ نخبه هایی که بلد نیستند پاک دست باشند .(دقت کنید پاکدستی به تربیت خانوادگی ولقمه حلال و این حرف ها نیست پاک دستی یک هنر است فن است پاک دست به کسی می گویند که بتواند در روز روشن خزانه یا حساب سرگردانی را پاک پاک دقت کنید پاک پاک خالی کند !)

4_ نخبه هایی که نخبه هستند اما پخته نیستند.(نخبه ی پخته و اشنا به امور دکل !به کسی می گو یند که : درست هنگامی که جوان جویای کار حوزه انتخابیه دارد از بی کاری و فلاکتش می گوید به قد و بالای جوان نگاهی بسیار بسیار پخته و مهر بانانه می اندازد و با خنده رویی می گوید :ماشاء الله جوان ! این بازوهای ستبر و مشت های محکم شما جان می دهد برای کوبیدن بر دهان استکبار جهانی ! خدا حفظت کند احسنت !)

5_ نخبه هایی که  در عضلات ناحیه پا مشت دهان و دندان و گوش حلق و بینی  مشکل پزشکی دارند .( پا برای راه افتادن تو راهروهای مجلس و شعار دادن !بینی برای این که زبانم لال ! زبان همه لال ! خدا نیاورد ان روز ها را  ! کی گفته ما مردیم کدوم مرد  احمدی بر نگرده! اگر خدای نکرده   رایحه ای  مثل رایحه خوش خدمت یک جایی پخش شد اقای نماینده مثل برق از جایش بپرد جیغ بکشد داد بکشد همه چیز ها بکشد تا کار به این روز ها نکشد !)

منبع: وبلاگ کوه مش

برای مطالعه نوشته های بیشتر از محمدابراهیم اکبری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جوادآقا ظریف فقط سبزواری ها درکت می کنن، این جان نه اون جان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما